Instagram дає бізнесменам можливість рекламуватися

Instagram нарешті дасть компаніям можливість офіційно працювати на своїй платформі.

За допомогою нового Instagram Business Tools підприємці зможуть вести рекламні кампанії, аналізувати їх ефективність та перетворювати звичайні пости на рекламні в додатку, – пише Media Sapiens.

Провівши тести із представниками бізнесу, Instagram вирішив зміцнити свої позиції в якості гравця на ринку мобільної реклами, і запровадив безкоштовні бізнес-профілі. Серед нових важливих функцій, які дає такий профіль, - це наявність кнопки "Контакт". За допомогою неї користувачі зможуть швидко зв'язатися із компанією. Функція буде корисною, наприклад, для профілів інтернет-магазинів тощо.

Інша функція Insights надаватиме дані про портрет і поведінку користувачів, ефективність тих чи інших постів. Відслідкувавши найбільш ефективні публікації, можна буде змінити їх тип, перетворивши на рекламні. При цьому можна як вручну вказати цільову аудиторію, так і залишити це налаштування за замовчуванням.

Також через тісний зв'язок Instagram та Facebook власники бізнесу зможуть використовувати інструменти для визначення цільової аудиторії на основі даних з профілів Facebook: наприклад, стать, вік і місце проживання, особисті інтереси.

Поки що бізнес-профілі доступні в США, Новій Зеландії та Австралії, однак їх планують запровадити і для інших країн. В компанії Instagram міркують і над тим, щоб надати розширені функції користувачам, які не є представниками бізнесу, однак використовують свої акаунти в комерційних цілях.

* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Бізнес
Опубліковано:
02.06.2016 08:44
Переглядів429
Коментарів0
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
останні новини
19-11-2017 18-11-2017 17-11-2017
Вибір редактора

Рейтинг