"Аграрний фонд" вийшов у торговельні мережі з фасованою гречкою

"Аграрний фонд" почав продавати в національних торговельних мережах гречку, розфасовану в кілограмових упаковках, під власною торговельною маркою.

Про це повідомляє Агротаймс

"Просування гречки під торговельною маркою "ПАТ "Аграрний фонд" відбуватиметься за тією ж схемою, що і виведення на роздрібний ринок борошна. Спочатку налагодимо співробітництво з найбільшими національними торгівельними мережами, згодом – з регіональними", – підкреслив голова правління "Аграрного фонду" Андрій Радченко.

Він зазначив, що перша партія була запакована в обсязі 20 тонн і її реалізація відбуватиметься за ринковими цінами.

"Ціна нашої гречки буде ринковою. Ми поставили мінімальну націнку – близько 5%, оскільки ПАТ "Аграрний фонд" – державне агропідприємство, й одним із наших завдань є стабілізація цін на ринку. Така цінова політика "Аграрного фонду" певною мірою утримуватиме ціну на всьому ринку гречки", – зазначив Андрій Радченко.

У найближчих планах товариства, за словами його керівника, – продаж вівсяних пластівців та суміші пластівців під власною торговельною маркою.

Нагадаємо, що в грудні 2015 року "Аграрний фонд" вперше вийшов на роздрібний ринок борошна під власною ТМ.

* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Економіка
Опубліковано:
06.11.2016 16:31
Переглядів521
Коментарів0
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
останні новини
19-11-2017 18-11-2017 17-11-2017
Вибір редактора

Рейтинг