"Жарт нижче пояса": у мережі обговорюють провокативну рекламу волинського "ковбасника" (фото)

У соціальній мережі Facebook активно обговорюю рекламу ковбаси від луцького виробника "Дмитрук".

Своє незадоволення з приводу маркетингової складової висловила мешканка міста Луцьк.

"Вчора маркетолог ТМ Дмитрук намагався пояснити і виправдати цей провокативний слоган, та вибачитись, але рекламу так ніхто прибирати і не збирається. Акцент на фразі "ЖАР ЇЇ... " попахує лиш вульгарністю та сексизмом, а не смаженими ковбасками. Тепер кожен день ось цей "креатив" мушу спостерігати "під вікнами".
А що ви скажете про цю рекламу?" – написала жінка.

* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Головна
Опубліковано:
05.05.2017 17:23
Переглядів9025
Коментарів11
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
23:36
07.05.2017
Сергій
Людина висловилась про рекламу, а інші почали обговорювати її особистість і ображати.
10:22
06.05.2017
Юлія
Торгова марка і ця реклама не вартує стільки уваги. Пост свій видалила. Я висловила свою думку і мені була цікава думка інших. Кількість лайків і дописів показала (82 людини за і 11 - проти), що народу ця реклама подобається, піпл хаває. У мене не має проблем "с личной жизнью (ее регулярностью)" - ідіть напишіть мене це у фейсбук, а краще скажіть у вічі. Слабо? =)
08:21
06.05.2017
Вільна думка
Реклама свою функцію виконала. Придерлись ото ніби більше немає, що робити. Ваша підсвідомість псує Вас, а не реклама місто...
23:28
05.05.2017
Маркетолог
Хочеться вставити і свої 5 копійок стосовно даного "шедевру". Багато хто абслютно не розбирається в рекламі, а виступають тут з голослівними заявами типу "ну тиж побачив, значить реклама спрацювала" і далі в такому ж дусі. Реклама - це лише один з інструментів збільшення продажу товару чи послуги. І в цьому головне питання - чи багато людей після такої реклами побіжить купувати продукцію ТМ Дмитрук? Вкладати гроші в розкрутку бренду, ходити прибирати парки, організовувати забіг Св.Миколаїв і потім затупити з такою рекламою...Якщо і захотілося маркетологами проявити свій креатив, то потрібно було не завішувати місто такими бордами, а зробити це в місцях, де збирається молодь (наприклад, Фуд Фест). А головний маркетолог Дмитрука передивився виступів Лаврова, коли пояснює про методи приготування ковбаси.
23:27
05.05.2017
Маша
Якась принижена життям і зациклена жінка обурилась невідомо на що. Напевно просто ніхто не хоче пожарити їй під вікнами.
22:31
05.05.2017
Бо навіть ковбасу жарять, а іі ні, от вона і біситься)))
18:58
05.05.2017
Цнотлива поліська публіка не зацінила. Зі слоганом все гуд. Ідея супер.
17:52
05.05.2017
Лучанин
Да, жарити під балконом темної ночі - саме то!
17:36
05.05.2017
Протест Вікторович
ВЕСНА ПРИЙШЛА АХХАХАХА
17:34
05.05.2017
Шалапін
ЖЕСТЬ!!!
останні новини
22-05-2018 21-05-2018
Вибір редактора

Рейтинг