Чим вивіски у Луцьку відрізняються від зовнішньої реклами

Робоча група обговорила концепцію та порядок розміщення вивісок та реклами.

Підприємці луцька розміщують вивіски та рекламу хаотично і безсистемно. Про це розповів головний художник міста Ярослав Матвіїв 26 квітня на черговому засіданні робочої групи з вдосконалення Концепції розміщення та розвитку зовнішньої реклами у Луцьку.

Спочатку члени робочої групи обговорили важливість чіткого розподілу поняття вивісок та зовнішньої реклами. Оскільки багато підприємств замість вивісок розміщують рекламу.

Директор КП "Луцькреклама" Олександр Ковальський запропонував назвати документ "Концепція розміщення зовнішньої реклами та вивіск у Луцьку".

"Пропозиції "Луцькреклами" були враховані. Однак концепція ще потребує деякої шліфовки. В нас є пропозиція, щоб текст вивіски був українською. Якщо ж вивіска буде іншою мовою ,то обов'язковий переклад на українську", – сказав Олександр Ковальський.

Ярослав Матвіїв зауважив, що не варто вивіски та реклами поєднувати в одне ціле.

"У нас є дуже багато зауважень до порядку вивіскою Давайте окремо зробимо концепцію, а потім порядок щоб не було різних трактувань та претензій", – сказав Ярослав Матвіїв.

Начальник відділу охорони культурної спадщини управління культури міськради Петро Троневич також вважає, що не можна поєднувати вивіски з рекламою.

"Ми з свого боку не покладаємося лише на концепцію чи порядок, а заключаємо договори з користувачами пам'яток, де вони зобов'язуються узгоджувати з нами порядок розміщення там реклами", – сказав Петро Троневич.

Громадська активістка Олена Семенюк додала, що вивіски повинні відповідати концепції розміщення, а кольорова гамма фасаду будинків.

Олександр Ковальський запропонував вивіски взагалі не включати в концепцію розміщення зовнішньої реклами, а зробити для цього окремий документ.

Однак юрист Луцькради Олександр Рачков зауважив, що концепція – не нормативний документ, а от в порядку можна було б зробити посилання на саму концепцію. Мовляв, так з точки зору закону буде правильніше.

Зокрема зійшлися на тому, щоб в назву документу включити як рекламу, так і вивіски. Всі інші пропозиції щодо концепції розміщення реклами та вивісок у Луцьку, то члени робочої групи викладуть їх у письмовому вигляді і відправлять на розгляд в управління розвитку підприємництва та реклами.

* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Головна
Опубліковано:
26.04.2016 17:48
Переглядів679
Коментарів1
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
02:51
30.05.2016
"...В нас є пропозиція, щоб текст вивіски був українською. Якщо ж вивіска буде іншою мовою ,то обов'язковий переклад на українську", – сказав Олександр Ковальський" Украинизация в рекламе и вывесках, выглядит ущемляющим решением политического характера и плевком в интересы населения. Смешно до слез, когда такие концепции разрабатывают художники, архитекторы и рекламисты из горсовета (и там таких людей иметь нужно), а также начальник отдела охраны чего-то там.. не хватает только баяниста, он как раз и знает в этом толк лучше всех. Политика имхо.
останні новини
11-12-2017 10-12-2017 09-12-2017
Вибір редактора

Рейтинг