Поділитись:

Начальник управління туризму Луцька прокоментувала запропонований логотип

Середа, 14 грудня 2016, 14:53
Начальник управління туризму Луцька прокоментувала запропонований логотип

Начальник управління туризму та промоції Луцька Наталія Бунда запевнила, що сучасний логотип міста хвалять не тільки в Україні, а й за її межами.

У коментарі "Конкуренту" Бунда зазначила, що ініціативність лучан підтримує, однак каже, що перед тим, як презентувати новий логотип Луцька, варто було б порадитися із фахівцями.

Нагадаємо: одна з рекламних агенцій розробила концепцію бренда Луцька, включно з логотипом, яку, після обговорення з лучанами, планують запровадити у місті. Версію концепції нового бренда Луцька презентували вчора, 13 грудня.

Начальник управління туризму Луцька прокоментувала запропонований логотип

"Я рада, що ми маємо таких активних громадян, які піклуються про бренд міста, про розвиток міста, про розвиток туризму. Але хочеться також, щоб люди якось враховували попередні напрацювання і те, чим живе місто протягом кількох років. Наш логотип "Луцьк – приємне відкриття" входить в десятку найкращих логотипів в Україні ще за попередніми опитуваннями минулих років. Наш логотип є результатом проведення конкурсу. Багато фахівців оцінюють його не те, що позитивно, а дають йому високу оцінку, зокрема європейські маркетологи і дизайнери", – сказала вона.

Наталія Бунда вважає слоган "Луцьк – приємне відкриття" вдалим, адже раніше (2010-2011 роки) місто було "закритою перлиною" навіть для внутрішніх туристів.

"Зараз, за результатами п'яти років, місто вже знають на внутрішньому ринку, їдуть туристи. І цей слоган працює, бо для них Луцьк – це справді приємне відкриття. При спілкуванні із туристами, які приїжджають до нас, слоган "Луцьк – приємне відкриття" завжди підтверджує це. І майже кожна людина завершує своє перебування в Луцьку тим, що Луцьк – це приємне відкриття. Тому цей логотип є вдалим", – зазначила вона.

Бунда також зауважила, що поняття бренда набагато ширше, ніж логотипа.

"Логотип – це тільки елемент бренду. Тому та варіація, яку презентували, – це не бренд міста. Бренд міста – це набагато глибше, це те, з чим асоціюється місто. Це місто з'їзду європейських монархів, це місто історико-культурної спадщини, це місто Середньовіччя. Хотілося б, щоб перед тим, як людина вирішила робити собі ребрединг, поспілкувалася з нами, з людьми, які фахово в тому довго працюють. Ми раді, ми завжди відкриті до спілкування", – сказала вона.

І додала, що активність лучан тільки тішить, однак "хочеться, щоб це завжди працювало на користь міста, а не просто було критикою".

ЧИТАТИ ТАКОЖ: ЧИ СТАНЕ ЛУЦЬК ТУРИСТИЧНОЮ МЕККОЮ ДЛЯ ПОДОРОЖУЮЧИХ

Надрукувати
мітки:
коментарів