У Луцьку візи видаватимуть по-новому

У пунктах прийому візових анкет в Луцьку, Рівному, Тернополі, Харкові, Дніпрі та Одесі запровадять нову систему реєстрації.

Зміни вступлять в силу з 20 січня 2017 року, – повідомляє Генеральне консульство Республіки Польща у Луцьку.

Для того, щоб отримати реєстрацію до ППВА, потрібно буде зробити такі кроки:

Підстава для прийняття документів:

  • на національну візу – офіційна реєстрація у відповідному консульському окрузі
  • на отримання візи Шенген – документи, які підтверджують факт роботи чи навчання у відповідному консульському окрузі, реєстрація у відповідному консульському окрузі

Заявники, котрі зареєстровані у Луганській та Донецькій областях, зможуть подавати документи на отримання візи в ППВА у Луцьку, Рівному, Тернополі, Харкові, Дніпрі та Одесі за умови надання одного з документів, вказаних нижче:

  • у випадку подачі документів на національну візу: довідка, яка підтверджує факт переселення з Донецької чи Луганської області;
  • у випадку подачі документів на візу Шенген:документи, які підтверджують факт роботи у відповідному консульському окрузі; документи, які підтверджують факт навчання в відповідному консульському окрузі; довідка, яка підтверджує факт переселення з Донецької чи Луганської області.

Крок 1: Визначити мету поїздки до Республіки Польща та зібрати усі необхідні документи.

  • У випадку короткострокового перебування (максимум 90 днів протягом наступних 180) Ви маєте подавати документи на отримання візи Шенген.
  • У випадку довгострокового перебування (більше 91 дня протягом наступних 180) Ви маєте подавати документи на отримання національної візи.

Підготувати повний комплект документів, необхідних для подачі на обрану категорію візи. Cписок документів можна знайти за посиланням.

Крок 2: Здійснити оплату за послуги ППВА

Зібравши всі необхідні документи, треба відвідати будь-яке відділення "Кредобанку" чи "Ідея-Банку" та оплатити сервісний збір на підставі оригіналу закордонного паспорту. У випадку здійснення оплати за члена подружжя / неповнолітніх дітей потрібно надати оригінали документів, що підтверджують родинні зв'язки та їхні закордонні паспорти.

Під час здійснення оплати необхідно:

1) обрати категорію візи:

С – віза Шенген, інші цілі, крім туризму, наприклад, бізнес, спорт, культура, лікування, відвідини, міжнародні перевезення, транзит і т.д.
Т – віза Шенген туристична
D – Національна віза, наприклад, для роботи, навчання)

2) обрати ППВА
3) вказати актуальний номер особистого телефону.

Можна здійснити лише одну оплату для одного заявника. У випадку, якщо буде здійснено кілька оплат, а дата реєстрації за першою оплатою ще не мине, то за всіма наступними оплатами здійснення реєстрації буде неможливим, у зв'язку з чим вам буде повернено кошти цих оплат.

Після здійснення оплати ви отримаєте унікальний код PTN для реєстрації.

Крок 3: На наступний робочий день після здійснення оплати отриманий банківський код (PTN) буде активований через систему реєстрації. Статус банківського коду (PTN) можна перевірити за посиланням.

Автоматична система реєстрації призначить дату й часу подачі документів, залежно від наявності вільних місць. Зверніть увагу, що оператори кол-центру не впливають на призначені системою дату і час і не можуть їх коригувати чи змінювати.

Крок 4: Після того, як система призначить дату реєстрації, оператор кол-центру зв'яжеться з вами у телефонному режимі з 9:00 до 21:00 з понеділка до суботи (крім святкових днів) для подальшого підтвердження.

Крок 5: Оператор поінформує про автоматично зарезервовану дату і час подачі документів у ППВА. Якщо призначена системою дата вам підходить, доведеться її підтвердити оператору. На підставі згоди оператор затвердить дату подачі в системі. У зазначений час вам необхідно буде особисто подати документи до ППВА.

Крок 6: Якщо запропонована дата на подачу документів не влаштовує, оператор відхилить запроновану реєстрацію.

Наступна дата і час подачі документів будуть автоматично вибрані системою не раніше ніж за 7 днів від першої запропонованої дати і буде залежати від наявності вільних місць.

Крок 7: Після повторного дзвінка з кол-центру, оператор поінформує про другу автоматично зарезервовану дату і час подачі документів у ППВА. У випадку підтвердження дати і часу подачі документів, реєстрація буде підтверджена оператором у системі. У призначений час вам необхідно особисто звернутись до ППВА для подачі документів. У випадку повторної відмови від запропонованої дати і часу подачі документів відповідний код буде деактивовано, а вам необхідно буде звернутися до ППВА для повернення коштів.

Призначення дати реєстрації відбувається в автоматичному режимі. Оператори кол-центру чи працівники ППВА не мають впливу на призначення дати й часу і не можуть коригувати / змінювати дату самостійно. Винятково на підставі вашого рішення запропонована дата буде прийнята або відхилена оператором кол-центру.

На один номер телефону можна зареєструвати максимально 5 осіб. Кожна наступна особа з родини має подати свій власний номер телефону під час здійснення оплати. Усі члени родини повинні здійснювати подачу документів на ту ж саму категорію візи і у той же ППВА. У випадку, якщо хтось із членів родини планує подавати документи до іншого ППВА чи на іншу категорію візи, необхідно здійснювати оплату окремо.

Якщо після здійснення оплати з вами не зв'язалися протягом 3 днів, треба перевірити статус своєї оплати (PTN) на сайті.

Якщо статус коду є активним для реєстрації – це означає, що дату ще не зарезервовано і необхідно очікувати зміни статусу.

У випадку, якщо дата вже зарезервована, треба очікувати на дзвінок оператора для підтвердження дати реєстрації. Додаткову інформацію можна отримати зателефонувавши у кол-центр.

Особи, котрі передоплатили послуги ППВА до 20.01.2017, можуть здійснити реєстрацію за попередньою процедурою на сайті за посиланням або у кол-центрі: +38 044 5945496, +38 032 2351776, +38 032 2424564, +38 050 4193010,+ 38 067 3430480 i +38 093 1755503.

Щоб повернути гроші за попередньо сплачену послугу:

  • заявник повинен особисто з'явитися у ППВА для написання заяви про повернення коштів.
  • VFS перевірить усі дані, надані вами, та передасть відповідні інструкції до банків
  • Банки поінформують за допомогою СМС-повідомлення про можливість отримання повернення. СМС міститиме код повернення.

Нагадаємо візовий центр у Луцьку тепер розташований за адресою: вулиця Кривий Вал, 31, ТЦ "Центрум".

* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Луцьк
Опубліковано:
22.12.2016 14:15
Переглядів12319
Коментарів0
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
останні новини
22-10-2017 21-10-2017
Вибір редактора

Рейтинг