Луцький перевізник не реагує на порушення водіїв?

Зухвале і грубе ставлення водіїв луцьких маршруток до пасажарів не раз ставало предметом скарг та обговорень у соцмережах.

Нещодавно у Facebook з′явився допис лучанки Ольги Дорошенко щодо обурливого інциденту у маршрутці.

Зі слів жінки, на її зауваження не розмовляти за кермом по телефону водій нахамив у відповідь.

"Маршрут N 47. Номер АС 0490 АМ, якщо Мак не бреше. Свіжий сніг. Хамидло з мобільним за кермом. На прохання покласти слухавку, не порушувати ПДР і дати здачу: ГАВ! Так і скажіть, що здачу треба! І їдьте,типу, мовчки!" – йдеться у дописі.

"Допоки?! Допоки нас возитимуть, як вантаж безсловесний і безправний?! Рівно доти, доки ми на це мовчки погоджуватимемося", – обурювалась лучанка.

Аби не залишати таку поведінку безкарною, Ольга Дорошенко написала скаргу у Луцьку міську раду. Та відповідь, яку вона отримала від Луцькради та перевізника, ще більше шокувала жінку.

"Отож: від міськради – перша сторінка (якщо можна вважати це відповіддю) і від перевізника – друга. Це шо-то! Пасажири (зокрема, я) повинні робити зауваження водієві після зупинки (а якщо раптом ця зупинка буде в стовп чи кювет?), не відволікати водія під час руху тощо. А водій – уніманіє! – "обмежити та скоротити службові розмови по мобільному телефону". Обмежити! Нічо, шо це пряме порушення Правил дорожнього руху?! А особисті, значить, можна вести без обмежень?!" – написала лучанка.

У коментарі Конкуренту Ольга Дорошенко розповіла, що це вже не перша її скарга на маршрут № 47. Писали про порушення графіків, про нечемність водіїв і т.д. У листопаді 2016 була аналогічна ситуація: водій, порушуючи ПДР і наражаючи на небезпеку пасажирів, усю дорогу розмовляв по телефону. Тоді у відповіді від міської ради повідомлялось, що на цьому маршруті працює два перевізники, обом було видано по чотири приписи, їх зобов′язали припинити порушення.

Зі слів жінки, водій під час руху обговорював несправність маршрутки (яка була заповнена пасажирами!) і вирішував питання щодо її ремонту. Саме тому у відповіді перевізника акцентується увага на тому, що це були "службові розмови", а пасажирка у той момент "відволікала водія"(!). Тому перевізник при виборі покарання обмежився проведенням додаткового персонального інструктажу щодо обмеження і скорочення службових розмов по телефону.

"А щодо практики хамити пасажирам, то це взагалі норма. При чому дієвість таких зауважень та інструктажів нульова, тому що водії після цього демонстративно з насмішкою пропонують написати скаргу на них", – додає лучанка.

Ольга Дорошенко зазначила, що ще минулого року була на прийомі у начальника управління транспорту і зв'язку Анатолія Миронюка, він розповів, що намагається вирішувати ці проблеми, виховують водіїв.

Але результату немає. І якщо ситуація не зміниться, жінка й надалі писатиме у міську раду.

* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Луцьк
Опубліковано:
03.01.2017 15:56
Переглядів816
Коментарів0
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
останні новини
20-10-2017
Вибір редактора

Рейтинг