У луцькому ЦНАПі за день прийняли рекордну кількість відвідувачів

У 2016 році позитивно оцінили якість надання послуг працівниками ЦНАПу 97,4 % відвідувачів, негативно – 2,6 %.

У ЦНАПі створено зручні та комфортні умови для відвідувачів. Про це розповіла 18 січня під час засідання міськвиконкому директор департаменту ЦНАП Лариса Карп'як.

Вона зауважила, що відповідно до даних електронної черги, щоденно ЦНАП відвідує в середньому від 800 до 1000 відвідувачів.

"Вчора ЦНАП за день прийняв рекордну кількість відвідувачів – 1164", – зауважила Лариса Карп'як.

Нині ЦНАП працює над комплексним наданням послуг, а саме: при реєстрації новонародженої дитини приймаються документи на призначення соціальної допомоги, здійснюється запис до електронної черги до ДНЗ, пропонується виготовлення закордонного паспорта та у випадку необхідності посвідчення –багатодітної родини, призначення субсидій тощо.

Директор ЦНАПу зазначила, що найпопулярніша послуга – це виготовлення закордонних паспортів.

Як зазначила Лариса Карп'як, у 2016 році кількість послуг зросла. Станом на 1 січня 2015 року у перелік входили 289 послуг. Нині ж у ЦНАПі надають 306 послуг. Протягом 2016 року у ЦНАП звернулось 213 070 суб'єктів. Також люди оцінювали якість наданння послуг. Відтак, у 2016 році позитивно оцінили якість надання послуг працівниками ЦНАПу 97,4 % відвідувачів, негативно – 2,6 %.

Також впродовж 2016 року на телефон групи оперативного реагування "15-80" надійшло 22 549 телефонних звернень, які стосувались найчастіше роботи ДКП "Луцьктепло", ПАТ "Волиньобленерго" та КП "Луцькводоканал".

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook.
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Луцьк
Опубліковано:
18.01.2017 09:57
Переглядів579
Коментарів1
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
15:03
18.01.2017
васильок
ето успех)
останні новини
Вибір редактора

Рейтинг