Волинянам пояснили, чому "Ощадбанк" бере комісію за комуналку
З нового року в усіх відділеннях "Ощадбанку" введено комісію при сплаті за кожну окрему комунальну послугу.
Відтак, щоразу, коли споживач платить за комуналку через касу банку, то викладає ще близько 30 додаткових гривень, – йдеться у сюжеті ТРК "Аверс".
Лучани нарікають, що у відділеннях рідко попереджають про вирахування комісії. Тепер без комісії можна сплатити за комунальні послуги в терміналах або ж через інтернет.
Такі дії банку вже перевірили працівники антимонопольного комітету.
Сергій Луговий, в.о. Волинського теруправління АМКУ.
"Правління "Ощадбанку", пояснюючи це тим, що немає відкшодувань, компенсації за послуги, ввели таку вимогу: за кожну послугу сплачувати 3 гривні. Пенсіонерам безоплатно, і якщо людина користується терміналом чи інтернетом – теж не платить", – розповів в.о. Волинського теруправління АМКУ Сергій Луговий.
З його слів, споживачі тепер фактично двічі сплачують комісію посереднкам, адже переважно у тарифі комунальної послуги вона вже закладена.
Однак, запевнили в теруправлінні АМКУ, зловживань монопольним становищем в діях банку немає.
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
Скільки коштує помити вікна у Луцьку перед Пасхою
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти