Волинянам пояснили, чому "Ощадбанк" бере комісію за комуналку

З нового року в усіх відділеннях "Ощадбанку" введено комісію при сплаті за кожну окрему комунальну послугу.

Відтак, щоразу, коли споживач платить за комуналку через касу банку, то викладає ще близько 30 додаткових гривень, – йдеться у сюжеті ТРК "Аверс".

Лучани нарікають, що у відділеннях рідко попереджають про вирахування комісії. Тепер без комісії можна сплатити за комунальні послуги в терміналах або ж через інтернет.

Такі дії банку вже перевірили працівники антимонопольного комітету.

Сергій Луговий, в.о. Волинського теруправління АМКУ.

"Правління "Ощадбанку", пояснюючи це тим, що немає відкшодувань, компенсації за послуги, ввели таку вимогу: за кожну послугу сплачувати 3 гривні. Пенсіонерам безоплатно, і якщо людина користується терміналом чи інтернетом – теж не платить", – розповів в.о. Волинського теруправління АМКУ Сергій Луговий.

З його слів, споживачі тепер фактично двічі сплачують комісію посереднкам, адже переважно у тарифі комунальної послуги вона вже закладена.

Однак, запевнили в теруправлінні АМКУ, зловживань монопольним становищем в діях банку немає.

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook.
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Луцьк
Опубліковано:
23.01.2017 16:54
Переглядів2711
Коментарів4
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
11:29
24.01.2017
Алла
Мене шокувала вчора черга у відділенні Ощадбанку. Люди готові платити 30 грн. за одну платіжку по комуналці. Мільйонери, не інакше.
23:14
23.01.2017
і тут дурять
20:53
23.01.2017
українка
То ж попереджали
20:44
23.01.2017
Вадим
Неможу зрозуміти, як так немає зловживань, коли люди за одну і ту ж послугу платять двічі ? Комісія за оплату комунальних вже закладена у вартість самих комунальних. Тоді виникає питання, чому беруть плату ще раз за ту послугу яка вже оплачена ?
останні новини
Вибір редактора

Рейтинг