Поділитись:

У "VolWest Group" розповіли про умови співпраці з міжнародною мережею SPAR

П'ятниця, 17 лютого 2017, 12:21
У

Волинська інвестиційна група VolWest Group і міжнародна група Spar International підписали договір про співпрацю з метою розвитку на ринку України мережі супермаркетів SPAR.

Директор "SPAR Україна Корпорейшн" Сергій Шавлукевич розповів, як саме і за якими умовами буде відбуватись цей процес, – повідомляє Retail Community.

У

– Чому SPAR обрала в партнери VolWest Group? Адже в Харкові вже працюють супермаркети SPAR.

– До нас звернулися представники зі SPAR International з пропозицією спільного розвитку сучасної передової технологічної міжнародної мережі SPAR в Україні. Наші майбутні партнери розуміли, що для активного розвитку в країні їм потрібна компанія-лідер. А у VolWest Group – багаторічний і багатогранний досвід в ритейлі. Уже понад 15 років ми розвиваємо як власні, так і франчайзингові мережі, причому не тільки в секторі FMCG.

З нашого боку також було розуміння того, що кожен з партнерів тільки виграє від такого співробітництва. Для SPAR International – це стабільний і впевнений розвиток в Україні, для VolWest Group – можливість розвитку своїх мереж в різних форматах і цінових сегментах.

– Чому ви вирішили підписати договір з групою SPAR, а не зосередилися тільки на розвитку "Наш Край"?

– У міру розвитку нашої франчайзингової мережі ми вже відчували запит на диференціацію нового формату магазинів для категорії покупців середній / середній плюс. Сформувався попит на більш якісне наповнення магазину: обладнання, інтер'єр, сервіс. Тому виникла необхідність чергового кроку в розвитку.

– На який період підписаний договір між вашими компаніями? Які обов'язки будуть у VolWest Group?

– Ліцензійна угода між нашими компаніями підписана на три роки з гарантією подальшої пролонгації.

У всьому світі мережа SPAR працює як глобальна роздрібна організація, яка об'єднує регіональних ритейлерів, які зробили вибір на користь збереження своєї незалежності в поєднанні зі співпрацею, що дозволяє використовувати масштаб і ресурси глобальної роздрібної мережі.

Тобто VolWest Group входить в мережу SPAR не як франчайзер, зв'язаний по руках і ногах вимогами і зобов'язаннями, а як повноправний партнер, так само, як і партнери в інших 40 країнах світу. І головна "фішка" мережі SPAR – це безпрецедентна можливість обміну новітніми технологіями. Постійний обмін досвідом, інноваціями і передовими технологіями забезпечує конкурентоспроможність кожного партнера.

– Які умови роботи з франшизою SPAR? Які інвестиції у відкриття? Який термін окупності?

– Умови досить прості. Необхідно мати власне або орендоване приміщення площею від 75 кв. м, що відповідає вимогам SPAR, забезпечене необхідними комунікаціями; розміщення в активному місці. Потенційний партнер повинен мати у розпорядженні необхідну суму інвестицій, що відповідають формату. Інвестиції в магазин SPAR становлять від 300 доларів США / кв. м. Також обов'язковою умовою є наявність в магазинах 100 % власної торгової марки SPAR віддповідно до формату.

Роялті становить від 0,5 до 1,2 %, залежно від формату магазину.

– У яких форматах будете продавати франшизу SPAR? Скільки плануєте власних, а скільки партнерських магазинів? В яких регіонах?

– SPAR в Україні буде розвиватися в чотирьох торгових форматах: SPAR Express (магазини біля будинку торговою площею до 200 кв. м), SPAR (супермаркети 200-800 кв. м), EUROSPAR (супермаркети 800-3 000 кв. м), INTERSPAR (гіпермаркети більше 3 000 кв. м).

Ми вже активно працюємо над створенням концепції магазинів в різних форматах (SPAR express, SPAR, EUROSPAR). У цей проект активно включена команда фахівців SPAR з Британії, Польщі, Нідерландів, Португалії. Навіть фахівець з персоналу із Зімбабве приїде. У концепті ми будемо використовувати останні досягнення ритейл-дизайну, оригінальне обладнання, а також досвід кращих в своєму розвитку країн - партнерів SPAR.

У найближчих планах "SPAR Україна Корпорейшн" – відкриття 15 магазинів до кінця 2017 року. При цьому відкривати їх плануємо переважно в Західному і Центральному регіоні. У середньостроковій перспективі стоїть завдання відкрити 50 магазинів за три роки.

– Як будете формувати асортимент для мережі SPAR? Чи будуть СТМ, імпортний асортимент?

– SPAR дуже сильний в напрямку private label. Власне, сама концепція SPAR – це величезний закупівельний союз. За рахунок глобалізації мережі є можливість купувати оригінальні продукти з країн їх походження за вигідною ціною. При цьому SPAR забезпечує найвищий рівень контролю якості товарів власних торгових марок, а також ефективну логістику. Але, крім імпорту СТМ SPAR, будемо налагоджувати і виробництво PL в Україні.

Також будемо співпрацювати за всіма напрямами діяльності магазинів і розвитку мережі, особливо в створенні ефективного дистрибуційного центру.

– Чи будете розвивати онлайн-напрям SPAR?

– У пріоритеті розвиток офлайнових магазинів.

– На вашу думку, що чекає ринок продуктового рітейлу в 2017 році? Що надає вам впевненості в розвитку?

– Ринок франчайзингового ритейла залишається найбільш перспективним і привабливим для вкладення інвестицій у власну справу. І динаміка франчайзингових проектів VolWest Group це ще раз підтверджує. З кожним роком їх розвиток стає все більш інтенсивним. Саме такі сучасні і технологічні франшизи, як SPAR, в довгостроковій перспективі мають найбільшу комерційну цінність.

ДОВІДКОВО:

Spar – нідерландська мережа магазинів-супермаркетів зі штаб-квартирою в Амстердамі. Це закупівельний кооператив – роздрібні торгівці групуються під єдиним брендом з метою отримання найбільш вигідних умов від постачальників.

"SPAR International" об'єднує більше 15 000 магазинів в 34 країнах світу (в основному – країни Європи, але також і ПАР, Австралія, Аргентина). Основні формати: "Spar" (торгівельна площа 500-1000 м²) і "EuroSpar" (1000-3000 м²).

Загальний товарообіг мережі – понад 27 млрд євро на рік.

Джерело: Вікіпедія

Надрукувати
мітки:
коментарів