Компанія "Модерн-Експо" показала в Німеччині свої "цікавинки" (фото)

Компанія "Модерн-Експо" взяла участь у міжнародній виставці EuroShop.

Виставка з 50-літньою історією EuroShop вважається найважливішим та найперспективнішим заходом для архітекторів, маркетологів, спеціалістів працюючих у сфері торгівлі, ремесел та будівництві. З 1966 року і до сьогодні раз на три роки Дюссельдорф (місто в Німеччині) збирає сотні тисяч відвідувачів, представників з десятків країн, щоб ті могли продемонструвати унікальні експонати, які диктують моду сучасному рітейлу, – повідомляє прес-служба "Модерн-Експо".

Цього року EuroShop по-особливому вразив своїми площами. На 120 000 метрах квадратних захід зібрав більше 3 000 експонатів з 60 країн.

Площа стенду компанії сягнула 625 метрів квадратних. Це була двоповерхова споруда із зонами чинного магазину, територією кафе (ресторану), зоною для перемовин та кухнею. Цікавинкою споруди став її скошений дизайн, адже в його конструктиві не передбачалось жодної симетричної лінії.

До того ж "Модерн-Експо" стала осередком гостинності та інновацій, разом з партнерами, IT-компаніями RED, SoftServe та OMNIC, представили в Німеччині інноваційні рішення, які є актуальними в сфері рітейлу та відповідають сучасним трендам. Серед "диковинок", які Модерн-Експо показала в Дюссельдорфі були: розумний холодильник (Smart fridge), який дозволяє контролювати наявність товару, розумний візок (Smart-shopping cart), що може розрахувати покупку, поштомат з охолоджувальними стеками (24/7 Delivery Station) – автоматизований пункт відправки, зберігання і видачі товарів, та багато інших
рішень, які привертали увагу чималої аудиторії відвідувачів.

Компанією зацікавились і відомі європейські видання – ESM, IXTENSO, LSA, Lebensmittel Zeitung.

За п'ять днів, з 5 до 9 березня, компанія "Модерн-Експо" гучно заявила про себе, показавши свою потужність у Європі. Компанія започаткувала багато нових партнерських сосунків, укріпила сучасні бізнес-відносини, обговорила з клієнтами актуальні питання, а також переконалася у правильному напрямку розвитку, куди будуть спрямовуватися зусилля в найближчому майбутньому.

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook.
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Луцьк
Опубліковано:
13.03.2017 09:45
Переглядів3591
Коментарів1
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
08:31
20.03.2017
Компанія започаткувала багато нових партнерських сосунків, )
останні новини
Вибір редактора

Рейтинг