Поділитись:

Що сталося з волинськими дорогами після зими?

Неділя, 19 березня 2017, 12:00
Що сталося з волинськими дорогами після зими?

Весна цьогоріч прийшла чітко за календарем. Щойно зійшов сніг – посипалися скарги на розбиті дороги.

У службі автомобільних доріг запевняють: коли сприятиме погода, на дороги Волині знову вийдуть ремонті бригади. До того ж додаткові гроші на утримання доріг можуть надійти і з митниці.

Конкурент запитав у дорожників Волині про те, як перезимували обласні дороги, в якому вони зараз стані і з яких шляхів почнуть ремонт.

Заступник начальника з експлуатаційного утримання автомобільних доріг На Волині Юрій Ришкевич:

Що сталося з волинськими дорогами після зими?

"Виходять із зими дуже важко. Ураженість велика. Не дотриманий міжремонтний термін. Буквально з 2000 року не проводився ні капітальний, ні поточний ремонт доріг. Тільки експлуатаційне утримання, латання ямок. Кожні чотири роки потрібно проводити хоча б мінімальний поточний ремонт, через вісім років – капітальний. А ми вже капітальних видатків не бачили десятиліттями. Тим паче цьогоріч не сприяла погода. Постійні переходи від 0 до мінусової температури і навпаки призвели до ямковості. Вода, сіль, перепади температури зробили свою чорну справу на дорогах. Плюс рух великовантажного транспорту. Поки що проводиться аварійний ремонт доріг на всіх ділянках доріг державного значення. Коли буде сприяти погода – перейдем на гарячі суміші.

На всіх семи дорогах державного значення: Доманово-Ковель-Чернівці, Київ-Ковель-Ягодин, Устилуг-Луцьк-Рівне, Львів-Радехів-Луцьк – не потребує ремонту, Ковель-Жовква, Луцьк-Маневичі-Дольськ, – зараз тривають роботи".

Начальник департаменту ЖКГ Луцької міської ради Юрій Крась

Що сталося з волинськими дорогами після зими?

"Доволі погано перезимували дороги. За всім треба догляд і утримання. Якщо в нас дорогу побудували, то її треба утримувати з часом. Але якщо в нас не вистачає грошей, то одну дорогу стараємся залатати, другу – ще якось підремонтувати. Десь ослабленні є місця, адже дорога має термін придатності. Покриття зношується, а коштів змінювати його бракує.

Зима була дуже важка. Перепади температур – це найгірше, що може бути для дороги. Коли замерзло – попало в пори, розмерзлося – вода ще глибше пішла, а потім лід, він ж рве, коли замерзає.

У нас є показова дорога на Набережній: від Ковельської до кільця. Її зробили 7 років назад. В нас є гарантійні терміни експлуатації. Відповідно до них і витримують дороги. Не можна сказати, що ті дороги, які ремонтували недавно, полетіли. Просто деякі місця є, які латали, то, може, ті місця й знищилися.

Кожна організація, яка робить дороги, вона хоче і далі їх робити. Зараз ми беремо 5 років гарантії і на дороги, і на двори. Тому хочемо зробити раз і добре, щоб потім не морочити собі голови".

Директор департаменту інфраструктури та туризму облдержадміністрації Іван Мирка

Що сталося з волинськими дорогами після зими?

"Волинські дороги щороку після зими втрачають свої властивості і їх стан сильно погіршується. Слід зазначити, що стан дороги Луцьк-Львів, а це 70 км у Волинській області, відмінний, я б сказав – чудовий. Також непогано виглядає дорога Київ-Ягодин. Це говорить про те, що наше рішення будувати одну магістраль щороку оправдане. В цьому році це буде Луцьк-Володимир. Інші кошти підуть на той злощасний, але насправді теж необхідний ямковий ремонт. Якщо митниця спрацює, то ще будуть деякі ділянки зроблені: об'їзна Луцька та Володимир-Нововолинськ.

Ми могли б латати ямки, як це завжди робилося, і розмазувати кошти по всій області, але у нашої команди інший план. Дороги зношені вкрай. Там нема вже ні профіля повздовжнього, ні поперечного, ні основи. Якби я продовжив підтримувати попередню політику служби доріг – латання ямок – то мене б ще в минулому році люстрували.

Службі автомобільних доріг доручено проводити та контролювати якість ямкового ремонту, що здійснюватиме волинський облавтодор при сприятливих погодніх умовах".

Надрукувати
мітки:
коментарів