У Луцьку розкажуть, як побудувати сильний регіональний бренд

Усіх, хто цікавиться темою побудови сильного корпоративного бренду, бізнес-спільнота Smart People запрошує на зустріч із Оксаною Стець, керівником відділу стратегічного маркетингу ТМ "Молокія", випускницею "Школи маркетингу" Києво-Могилянської Бізнес Школи.

Подія відбудеться 11 лютого о 18.30 у конференц-залі партнера події - компанії "Модерн-Експо".

На зустрічі йтиметься про те, як побудувати сильний регіональний бренд, який зможе ефективно конкурувати з великими гравцями:

– на рівні вибору стратегії,
– на рівні продукту та бренду,
– на рівні вибору інструментів просування.

Оксана Стець розкаже, що допомогло ТМ "Молокія" стати гравцем, з яким рахуються великі корпорації.

Найбільшу цінність зустріч матиме для:
- власників та керівників компаній, які будують регіональні й національні бренди;
- бренд-менеджерів;
- директорів та менеджерів із маркетингу.

Вартість участі в події - 150 грн.

Реєстрація за лінком - http://bit.ly/sm-oksana-stets-register

Детальніше про спікера та зміст події - https://www.facebook.com/events/719501971519075/

Задати питання можна Олені Гаврилюк, керівнику проекту Smart Meetings: 097 46 88 031, olena.havryliuk@gmail.com

* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Луцьк
Опубліковано:
02.02.2016 10:52
Переглядів1181
Коментарів0
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
останні новини
21-11-2017 20-11-2017
Вибір редактора

Рейтинг