Поділитись:

Е-квитки у луцьких тролейбусах: валідатори є, що далі?

Четвер, 27 квітня 2017, 12:35

У зв'язку з підняттям цін на проїзд у маршрутних автобусах кількість пасажирів в тролейбусах зростає.

Про це повідомив у Facebook директор Луцького підприємства елетротранспорту Ігор Грицюк.

З його слів, для повноцінного розвитку підприємства та контролю за коштами від сплаченого проїзду, виникла необхідність ввести безготівковий розрахунок та чітку фіксацію кількості пасажирів. Саме в цьому і полягає введення валідаторів у тролейбусах.

Для того, аби кожен міг дати об'єктивну оцінку та розуміти сам процес і тривалість кожного етапу, ЛПЕ надало чітке роз'яснення:

Перший етап впровадження системи

  • Випробування системи на лінії. Помаршрутно до 10 валідаторів на день. Обілечування пасажирів буде проводитись на лінії відповідно до чинного законодавства та "Правил користування трамваєм і тролейбусом у містах України" із використанням разових квитків та заповненням квитково-облікових аркушів, з максимально можливим відтворенням кількості проданих квитків шляхом валідації проїзду за допомогою ручних програмно-апаратних комплексів та службових безконтактних карт. Первинний бухгалтерський облік буде проводитись у відповідності до грошового еквіваленту разових квитків.
  • Розробка плану та правил роботи АСОП та ОП.
  • Підготовка та аналіз звітності роботи кондукторів на лінії. Оцінка виконання кодукторами посадових обов'язків, нормованих завдань та робочих планів, коригування ро-бочого навантаження працівників.

Другий етап впровадження системи (який розпочнеться уже в травні)

  • Відмова від разових квитків. Обілечування пасажирів буде проводитись на лінії шляхом валідації проїзду за допомогою ручних програмно-апаратних комплексів та службових безконтактних карт на усіх маршрутах.
  • Введення третьої службової безконтактної картки пільговика для одночасної фіксації кожного проїзду пільгових категорій громадян (безоплатний проїзд) за допомогою ручних програмно-апаратних комплексів.

Усі ці заходи відбуваються відповідно до "Зведеного плану-графіку", який був розроблений та підписаний разом із Догором № 161223/30 "На виконання робіт з технічного переоснащення системи диспетчерського контролю, сповіщення пасажирів та оплати проїзду та супровідні роботам послуги" від 23.12.2017 р.

28 березня 2017 року КП "Луцьким підприємством електротранспорту" розпочато практичне застосування автоматизованої системи оплати проїзду та обліку пасажирів міському електричному транспорті міста Луцька. Підприємство тестує програмне забезпечення для функціонування автоматизованої системи оплати проїзду та обліку пасажирів, відбувається практичне навчання кондукторів, касирів, контролерів на лінії (в тролейбусі), це перший етап впровадження. Первинний бухгалтерський облік ведеться на підставі разових квитків. Обілечування пасажирів відбувається за допомогою разових квитків із максимальним дублюванням оплати/фіксації проїзду на валідаторі з використанням службових безконтактних карток "Кондуктора".

Ведуться підготовчі роботи для встановлення програмного забезпечення для функціонування системи диспетчерського контролю: внесення даних про маршрути, місце розташування зупинок громадського транспорту, графіки робіт, транспортні засоби, працівників підприємства (ПІП та табельні номери водіїв, кондукторів). А також підготовчі роботи для встановлення програмного забезпечення для функціонування системи сповіщення пасажирів: підготовлені дані про назви зупинок громадського транспорту для записів треків озвучення зупинок.

Підприємство планує в найближчий час встановити у тролейбуси дисплеї, де показуватимуть маршрут руху транспорту, а також записуються ролики озвучування назв зупинок громадського транспорту м. Луцька.

Планують уже в травні впровадити програмне забезпечення для можливості онлайн-спостереження за рухом тролейбусів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ТРОЛЕЙБУСИ VS МАРШРУТКИ: БОРОТЬБА ЗА ГРИВНІ ЛУЧАН

Надрукувати
мітки:
коментарів