Лучани звинувачують "Візор" у несправності системи "МАК"
У Луцьку пропонують розірвати угоду із фірмою, яка відповідає за якість роботи онлайн-сервісу "МАК" для GPS-моніторингу громадського транспорту.
Відповідну петицію на сайті Єдиної системи місцевих петицій зареєстрував Пилип Дуля 29 травня 2017 року.
Обслуговуванням системи "МАК" у Луцьку займається фірма "Візор".
Зі слів автора петиції, підприємство надає відверто неякісні послуги. Система працює так, як їй заманеться, щодня перебої, що створює незручності для пасажирів, які користуються онлайн-сервісом зі смартфону чи ПК.
"Протягом останніх днів система не працювала ВЗАГАЛІ. Фірма "Візор", яка обслуговує систему, отримує за це кошти і немалі. Це – кошти лучан, платників податків", – йдеться у петиції.
Тож лучанин пропонує або розірвати угоду з фірмою "Візор" за неякісне надання послуги, штрафувати її, або не платити за ті дні, коли були перебої.
Нагадаємо: аби петицію розглянули депутати Луцької міської ради, її повинні підписати не менше 300 осіб. До кінця збору підписів залишилось
У Луцьку шукали гламурну власницю «золотої» соски (фото)
У Луцьку сходи біля ТЦ «Егоїст» «вилізли» на тротуар та заважають перехожим (фото)
У Луцьку на місці затишного кафе відкрили новий заклад (фото)
Із присмаком «совка»: у Луцьку представили план території мікрорайону вулиці Клима Савура (відео)
У «Волинській Голландії» працюватиме штатний фотограф: скільки це коштуватиме