Поділитись:

Що думають лучани про авто на єврономерах (фото)

Субота, 15 липня 2017, 21:15

Автомобілі на іноземних номерах заполонили вулиці міст, розташованих неподалік від кордону, зокрема і Луцька. Можливість перетинати кордон хоч щодня дозволяє волинянам купувати за дешево якісні авто в Європі і не викидати шалені гроші на розмитнення. Це плюс. Проте є думка, що водії на єврономерах частіше порушують правила дорожнього руху і створюють більше аварійних ситуацій, ніж власники зареєстрованих в Україні автомобілів. Окрім того, черги на кордоні пов'язують саме із транспортом на іноземних номерах. А це вже мінус.

Чи справді це так і як можна вирішити цю проблему, "Конкурент" запитав у лучан.

Ярослав:

В чому проблема? Треба завозити і їздити. Потрібно, щоб розмитнення було дешевше. Або хоча б щоб цей закон вийшов про те, що машини старше п'яти років завозити не можна. Нові машини в нас українці не можуть купляти такі дорогі, а старіші нам якраз підійдуть. І це дешевше набагато буде, і машини кращі. Тобто до '10 року машини набагато кращі за наші старенькі "Жигулі". Простіше було б не виїжджати кожні п'ять днів, просто збільшити термін перебування.

Саша:

Не знаю. Я сам їжджу на українській машині. Хіба що їх немає в базі... Але мені це не заважає. Різниці у культурі водіння, про яку постійно говорять, я не помічав. Якби в нас розмитнення було дешеве, то було б, звичайно, краще.

Міша:

А що з ними робити? Хай залишаються. В Луцьку їх не так і багато. І аварій за їх участі не більше, ніж зі звичайними автомобілями. Це просто наша влада хоче собі на цьому всьому трошки нажитися, от і створює нові закони, зменшує строки перебування. В авто з іноземними номерами немає нічого поганого, і мене все влаштовує.

Андрій:

Потрібно внести в парламент закон, щоб кожен, хто возить машини, платив 20 % за розмитнення і все. І тоді питань не буде. І щоб їх можна було ставити на українську реєстрацію. Найлегше вирішення питання з машинами.

Назар:

Потрібно зменшити митний збір, щоб можна було запросто поставити на українську реєстрацію. Потрібно спростити і здешевити процес легалізації. У нас був приклад, коли "Запорожець" якогось '90 року вивезли в Польщу, там поставили на реєстрацію за 100-200 доларів, привезли сюди – він стоїть на митниці, тому що його щоб зареєструвати вже в нас, потрібно 3 тисячі... Або скасувати концерни наші, які продають нові автомобілі, зробити якісь пільги... На мою думку, потрібно диференціювати і зробити ліберальним ринок автомобілів. Якщо можеш купити авто, ти його купляєш. Якщо не можеш, то купляєш той автомобіль, який ти можеш купити дешевше. Чому квартири вторинного і навіть третього ринку є, а автомобілі не можуть бути? Тому що це чийсь інтерес. Але він унормується. За кордоном яка практика: якщо ти в школу пішов, то тобі мають подарувати автомобіль, і в старших класах ти вже їздиш на авто. В нас так само повинно бути. Навіть якщо ми не достатньо заможні і не маємо зарплати, щоб купити новий автомобіль з конвеєра, то значить нам треба дати можливість купляти ті авто, які ми можемо. Тих, хто зараз мають, вибачте, BMW нових моделей будь-хто може захотіти купувати, але не кожен зможе його розмитнити. Можна купити – є вторинні ринки, є первинні ринки.

Костя:

Не розумію, кому заважає, що людина поїхала і взяла за кордоном авто? Мені вони не заважають.

Надрукувати
мітки:
коментарів