"Modern Engineering": як інструментальні технології випереджають час
Міжнародний холдинг "Модерн-Експо" заснував ще одну компанію – "Модерн-Інжинірінг".
Основними напрямками її роботи є проектування та виготовлення штампів, форм, оснастки, спеціалізованого обладнання, а також комплексних ліній для виробництва різних типів профілів. Крім того, в сферу діяльності компанії входить повний комплекс інжинірингових послуг.
Історія підприємства веде відлік з 2000 року, коли постала необхідність інженерної та інструментальної підтримки основного виробництва компанії "Modern-Expo". З лютого 2015 року "Модерн Інжинірінг" почав працювати самостійно і цього місяця святкує річницю своєї діяльності.
З "Конкурентом" поспілкувався генеральний директор "Modern Engineering" Олександр Вісин.
"Спочатку ми працювали як інструментальна група для обслуговування потужностей "Modern-Expo". Підприємство росло, розвивалося і наш напрямок виріс настільки, що почав претендувати на звання окремої компанії. Стало зрозуміло, що наш потенціал став набагато ширшим, ніж обслуговування лише одного підприємства", - ділиться спогадами генеральний директор "Modern Engineering".
Люди шукають "knowhow" за тридев'ять земель, а воно знаходиться поруч
Олександр Вісин розповів, що на підприємстві виділено кілька основних напрямків з проектування та виробництва:
- виробничі лінії для профілювання металу (ролформінги);
- оснастка для обробки металу тиском (штампи);
- форми для лиття виробів з пластмас;
- автоматизація, механізація, роботизація виробничих процесів.
Партнерами "Модерн Інжинірінг" є всесвітньо відомі бренди – TRUMPF (лазери), ABB (робототехніка), FESTO (пневматика), Siemens (електроніка) та інші.
Директор підприємства гордиться тим, що вони вперше в Україні застосували інтеграцію лазерного зварювання металу у виробничу лінію.
"У мене немає інформації, що десь працюють в Україні зварювальні лазери, бо це технологія, яка потребує високого рівня обслуговування", – зазначає Вісин.
На сьогодні на підприємстві працює більш ніж 50 людей. За словами генерального директора, більшість фахівців виросли в компанії, хоча початкові знання отримали в училищах, технікумах, академіях, але цього, як виявляється, замало.
Машини можна купити, програми примусити працювати, але рушійна сила – це люди
Олександр Вісин також розповів, що нещодавно на підприємстві проходили трьохмісячне стажування 15 студентів закладів професійно-технічної освіти. В результаті цього з двома найбільш перспективними студентами були підписані контракти по працевлаштуванню в компанії.
Більше ніж 50% людей, що працюють в компанії, – це технічні працівники: інженери, технологи, спеціалісти з якості. Люди, які забезпечують вдале проходження проекту від початку і до його завершення.
На підприємстві налагоджена система "соціальних ліфтів" і, щоб зробити кар'єру, потрібно постійно вдосконалюватися. Тому, якщо людина прагне успіху, вона обов'язково цього досягне. Для цього потрібно бажання і щоденна наполеглива праця. Наприклад, сам директор "Модерн Інжиніринг" розповідає, що не народився в директорському кріслі, а працював і токарем, і фрезерувальником, і конструктором.
На стадії проектування відпрацьовуються найменші дрібниці, які стосуються зменшення витрат на сировину, підвищення продуктивності обладнання, покращення умов роботи персоналу, зменшення шкідливого впливу на зовнішнє середовище, підвищення енергоефективності. А це – відповідно підвищення економічних показників компанії-замовника, збільшення рівня повернення інвестицій і подальший розвиток партнера.
"Команда працює над тим, як саме спроектувати та оптимізувати виріб, щоб в результаті отримати економію ресурсів. Наприклад, для одного з наших замовників був проведений комплекс інжинірингової підготовки, в результаті якого вдалось зменшити витрати сировини в розрахунку на одну деталь на 14 г. За підсумками року економія матеріалу склала 21 тонну!" - ділиться досвідом директор.
Олександр Вісин ділиться планами про те, що графік робіт розписаний на півтора року наперед. "Ми співпрацюємо з багатьма підприємствами, такими як: завод "Мотор", "SKF Україна", "Верхньодніпровський завод потужного радіобудування", "Kromberg & Schubert Україна", "Волинь-Кальвіс", "Оснастка", "Фроніус-Факел"… ну і звичайно ж "Модерн-Експо, - перелічує директор.
Найближчим часом підприємство планує здати проект для компанії "Тигрес", над яким працювали спільно з замовником.
Контракти і проекти можуть бути як короткотривалі 2-3 тижні, так і довготривалі – до 12 місяців виготовлення. Це масштабні проекти, що потребують наукових досліджень, ретельної інжинірингової підготовки, робіт по проектуванню, виготовленню, випробуванню та здачі в експлуатацію.
Є проекти, які не помістяться навіть в три вантажні автомобілі TIR
Зараз "Modern Engineering" проводить переговори з польськими компаніями щодо підписання контрактів з опрацювання технологій лиття. Також підприємство активно працює над заключенням контрактів з іншими закордонними та українськими партнерами.
"Дуже багато людей вважають Україну країною третього світу, але ці стереотипи потрібно ламати. В нас постійно бувають делегації з-за кордону. Ми постійно вчимося і обмінюємося досвідом і вже переросли багато європейських підприємств, що працюють у даному сегменті", - наголошує Вісин.
У Луцьку напередодні Великодня чоловік тричі згрішив у чужому квітнику (відео)
У директора «швидкої» на Волині трагічно загинув син
У центрі Луцька відкрили кафе зі сценою на даху (фото)
Відомий волинський історик показав особливе місце середньовічного Луцька (фото)
Слухали російську попсу і посилали нах*й: у Ковелі – конфлікт між переселенцями та місцевими (відео)