На що найбільше скаржаться лучани

Директор департаменту "Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку" Лариса Карп'як повідомила, що з 10 липня до 23 липня на адресу міської ради надійшло майже 1200 телефонних звернень.

Про це повідомляє прес-служба Луцької міської ради.

Найбільша кількість, а саме 170, стосувалось житлово-комунальної сфери нашого міста. Зокрема просили мешканці міста заасфальтувати дорогу на вул. Сосюри, Загородня, просп. Відродження, 55; виконати ремонт прибудинкової території на вул. Львівська, 73-73а; відремонтувати проїжджу частину на мосту на вул. Шевченка; ліквідувати провалля на проїжджій частині на вул. Володимирська, 23, на пішохідному тротуарі на просп. Грушевського кут Шухевича та на зупинці громадського транспорту на просп. Соборності, 14; зрізати гілля дерев на вул. Декабристів, 18, Підгаєцька, 5а, просп. Волі, 8, Грушевського, 27-29; нанести дорожню розмітку на вул. Бенделіані. Під час сильних злив надходили численні повідомлення про затоплення дощовою водою підвалів будинків (Даргомижського, 2, 5; Б.Хмельницького, 29), прибудинкових територій (Гордіюк, 4а; Рівненська, 5; Верещагіна, 10; Полонківська, 9, 17, 19; Степова, 31а), вулиць (Пушкіна, 9, Грушевського кут Привокзальна, Відродження біля міської лікарні, Соборності біля ТЦ "Гостинець", Гордіюк біля риббази).

Складна ситуація виникла з відновленням електропостачання після негоди, яка вирувала в місті 21 липня. Під час сильної зливи було затоплено РП-9 на території Луцької міської клінічної лікарні та ТП на вул. Вороніхіна кут Князів Острозьких. Працівниками ДСНС та КП "Луцькводоканал" було оперативно організовано роботи по ліквідації наслідків затоплення. На адресу Луцької міської філії ПАТ "Волиньобленерго" було передано 153 дзвінки, всі аварійно-ремонтні роботи були виконані працівниками підприємства.

150 звернень, які надійшли в групу "15-80" стосувались діяльності КП "Луцькводоканал". Така велика кількість дзвінків була викликана зупинкою Дубнівської насосної станції, яка була спричинена негодою 11 липня, внаслідок чого без водопостачання залишались протягом кількох годин мешканці значної частини міста.

123 дзвінки стосувались роботи ДКП "Луцьктепло". З 10 до 12 липня, у зв'язку із заборгованістю, було обмежено газопостачання на котельнях міста. Крім цього, внаслідок проведення аварійно-ремонтних робіт були зупинені бойлерні на вул. Федорова, 4а; Декабристів, 29; Гордіюк, 43; просп. Соборності, 24; 44. Це призвело до тимчасової відсутності гарячої та холодної води в помешканнях лучан. Протягом звітного періоду працівниками підприємства було ліквідовано порив мережі на вул. Захарова, 5-9, тривають роботи із заміни мережі на вул. Рівненській, 105-107.

43 звернення стосувались налагодження зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій.

На виконання в ЛСКАП "Луцькспецкомунтранс" за звітний період передано 17 повідомлень. Про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів та прибирання біля контейнерів нарікали мешканці з вул. Чорновола, 2; Грабовського, 7; Наливайка, 45; Лесі Українки, 40; Сагайдачного, 30; Володимирська, 112. Просили лучани прочистити зливову каналізацію на вул. Конякіна, 19; Теремнівська, 43; просп. Грушевського, 29 та встановити решітки на колодязі зливової каналізації на вул. Конякіна, 11; Шухевича кут Перемоги. Працівниками підприємства на всі звернення оперативно відреаговано.

9 дзвінків надійшло через зупинки ліфтів в місті. Звертались мешканці з будинків на вул. Кравчука, 19б/2під.; 46д/1під.; Писаревського, 4/1під.; просп. Волі, 22/1під. З 17 липня на капітальний ремонт зупинено ліфти в будинку на просп. Молоді, 11.

Стосовно вирішення проблеми щодо безпритульних собак, надійшло 9 повідомлень від мешканців вул. Федорова, 5; Ветеранів, 3; просп. Соборності, 30; Грушевського, 1, які передано на виконання в КП "Ласка".

7 звернень направлено на виконання в ПАТ "Волиньгаз". У зв'язку з встановленням приладу обліку, припиняли газопостачання в будинку на вул. Д. Іващенка, 2. Про витоки газу повідомляли з будинків на вул. Кравчука, 10; просп. Соборності, 12; Грушевського, 14; Київський майдан, 13.

13 дзвінків надійшло від мешканців будинків, в яких створені ОСББ. Вони стосувались відсутності електроенергії, холодної та гарячої води, затоплення житлового приміщення, прочистки каналізаційного стояку та вентиляційного каналу.

Продовжує турбувати лучан неприємний запах нечистот у повітрі, який поширюється на території міста. З цього приводу за звітний період отримали 104 дзвінки, про які поінформовано працівників відділу екології.

27 звернень було передано на опрацювання в департамент муніципальної поліції. Вони стосувалися порушення правил благоустрою та прибирання територій, вивезення зрізаного гілля, проведення будівельних робіт, стихійної торгівлі, витоку нечистот з відомчої каналізаційної мережі, голосного звучання музики в закладах торгівлі, паркування транспортних засобів на тротуарах та газонах.

19 дзвінків стосувались роботи маршрутних автобусів. Нарікали лучани на відсутність рейсів, особливо в ранкові та вечірні години, великий інтервал та недотримання графіків руху, грубу поведінку водіїв, порушення ними правил дорожнього руху та вимкнення навігаторів, занедбаний стан автобусів на маршрутах №№1; 2; 3; 12; 16; 18; 19; 23; 24; 25; 29; 31; 47. Всі звернення передано для моніторингу та вжиття заходів в управління транспорту та зв'язку. Крім того, ще 3 повідомлення були викликані через неналежний рух тролейбусів у місті та переадресовані в Луцьке підприємство електротранспорту.

* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Луцьк
Опубліковано:
25.07.2017 11:06
Переглядів392
Коментарів0
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
останні новини
18-01-2018 17-01-2018 16-01-2018
Вибір редактора

Рейтинг