Власники Patio di Fiori розповіли, чи покриє страховка наслідки пожежі (фото)

Ресторанно-готельний комплекс Patio di Fiori був застрахований, утім власники впевнені, що страховка не покриє і половини втрат, які зазнав комплекс в результаті підпалу.

Про це повідомила співвласниця ресторану Олена Пащенко, – пише Волинь24.

Нагадаємо, у ніч на понеділок, 24 липня невідомі зловмисники підпалили готельно-ресторанний комплекс Patio di Fiori на вулиці Кравчука у Луцьку.

Власниця ресторану заявила, що пов'язує підпал з професійною і громадською діяльністю її чоловіка Володимира Пащенка. Поліція підтвердила факт умисного підпалу комплексу.

"Так, ресторан був застрахований. Але треба розуміти, що ціни, які лягли в основу оформлення страховки, актуальні на 2014 рік – саме тоді ми її оформляли. З того часу долар виріс удвічі. Відтак і витрати на відновлення будуть як мінімум удвічі більшими" – заявила жінка.

Окрім того, як наголошує Олена Пащенко, страхвка оформлена на увесь комплекс, включно зі стінами і комунікаціями. Отож, повного повернення страхової суми можна було б чекати тільки тоді, якби ресторан був знищений "до нуля", зокрема були б розвалені стіни.

"Я бачила акт, який склали страховики. Там, наприклад, зазначено: "пошкоджений холодильник", "пошкоджений льодогенератор"... Насправді вся техніка, все обладнання, яке було на барній стійці (а значить в епіцентрі пожежі) – ЗНИЩЕНЕ!!! Професійна кавова машина, кавоварка, блендер, музична система, новий касовий апарат... Знищені також система опалення, кондиціювання та вентиляції" – каже Олена Пащенко.



"А раз є термін "пошкоджено", то, очевидно, що мають намір повертати не всю вартість техніки. Яка й так буде оцінена станом на 2014 рік..." – додає вона.

До того ж не все обладнання застраховане, адже куплене пізніше, ніж оформлена страховка на готельно-ресторанний комплекс, зізнається власниця.

"Висновок невтішний для нас: сумніваюся, що нам і половину втраченого повернуть" – каже Олена Пащенко.



"Але найбільш образливо інше: дехто дозволяє собі казати, що нам, мовляв, усе повернуть, "хай ті багачі не прибідняються". Повернуть не все. Але не в грошах справа. Хто поверне затрачені на розбудову цього ресторану емоції? Хто поверне ту немалу частинку душі, яку ми з сім'єю і з колегами вклали в цей ресторан? Саме ці втрати – найгіркіші. І саме тому ми понад усе зараз хочемо відновити це місце, яке любили сотні й сотні лучан і гостей міста", – резюмує жінка.

* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Луцьк
Опубліковано:
29.07.2017 10:00
Переглядів1021
Коментарів2
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
17:19
24.10.2017
Генадій
Завжди будьте обережними при складанні страхових договорів. Рекомендую особливу увагу приділяти франшизі та тому, що в договорві зазначається, як страховий випадок. Що стосутється самих страховиків, то перш ніж обирати рекомендую ознайомитись з їх рейтингом, наявністі міжнародного досвіду та швідкістю виплат. Усе це ви можете знайти тут https://parasol.ua/company/
08:14
31.07.2017
Злий
Радості немає меж, так вам і треба, Пащенки.
останні новини
20-11-2017 19-11-2017 18-11-2017 17-11-2017
Вибір редактора

Рейтинг