У Луцькій міськраді створять інвентаризаційну комісію

Луцька міська рада

У Луцькій міській раді планують створити інвентаризаційну комісію.

Розпорядження про інвентаризаційну комісію виконавчого комітету міськради підписав міський голова Микола Романюк.

У розпорядженні повідомляється, що комісію створюють з метою ефективного використання майна та здійснення належного за ним контролю.

Інвентаризаційна комісія затвердили у складі:

Вербич Ю. Г. – заступник міського голови, керуючий справами виконкому, голова комісії;

Горай С. Г. – начальник відділу обліку та звітності;

Кондратюк Т. Б. – головний спеціаліст відділу обліку та звітності;

Махецький А. М. – начальник господарсько-технічного відділу;

Прокопчук А. І. – головний спеціаліст відділу обліку та звітності.

Інвентаризаційна комісія повинна буде виконувати такі функції:

  • організацію інвентаризацій в департаментах, управліннях та відділах;
  • розроблення порядку проведення інвентаризації (терміни, періодичність);
  • здійснення контролю за збереженням цінностей, дотримання матеріально-відповідальними особами правил зберігання та ведення первинного обліку;
  • перевірку правильності визначення інвентаризаційних різниць.

Відповідно, розпорядження міського голови від 17.09.2012 № 452 "Про центральну інвентаризаційну комісію виконавчого комітету міської ради" втрачає свою чинність.

Контроль за виконанням розпорядження поклали на Юрія Вербича.

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook.
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Луцьк
Опубліковано:
18.02.2016 10:05
Переглядів224
Коментарів0
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
останні новини
Вибір редактора

Рейтинг