"Успіх клініки – це задоволені клієнти", – засновниця "Благомеду"

У 2012 році в Луцьку вперше з'явилася альтернатива державним медичним закладам – приватна багатопрофільна клініка "Благомед". Нині "Благомеду" 5 років, і статус лідера приватної медицини регіону надійно за ним закріпився. Клініка за 5 років надала медичні послуги понад 70 000 пацієнтів і зараз готується до відкриття відділення амбулаторної хірургії, що стане першим кроком на шляху переходу до більш комплексного надання медичних послуг.

Засновниця клініки Світлана Мікуліч, розповідаючи про плани розвитку клініки, зауважує, що "інвестувати цікаво в складні речі", цитує експерта з маркетингу Ігоря Гута: "Бізнес – це гра, де ризики ви можете обміняти на прибуток. Тільки ризики гарантовані, а прибуток – ні". І згадує, з чого розпочинався "Благомед".

Засновниця клініки Світлана Мікуліч

Благомед розпочинався з мрії, і я хотіла реалізувати цю мрію абсолютно самостійно. Від початку до кінця. Для мене головне – це саморозвиток і самореалізація, і я шукала сферу, яка б стимулювала постійно вчитися, стояти на місці – не моє. Рік провела у пошуках та навчанні, після моніторингу ринку у різних галузях стало зрозуміло: Волинь дуже потребує сучасної багатопрофільної клініки, тому я вирішила інвестувати в створення такого закладу.

– З чого почалася реалізація вашого задуму?

Я з дитинства люблю командні види спорту, вони дають набагато більше можливостей. У міцній і злагодженій команді завжди діє ефект синергії, коли 2+2=5. Тому створення команди однодумців та професіоналів було пріоритетним завданням. Лікар і менеджер – це два абсолютно різні типи мислення, два світи. Доводилося напрацьовувати взаєморозуміння, вчитися чути та розуміти один одного, співпрацювати, прощатись з деякими людьми, команда створювалася в роботі. Сьогодні я можу сказати, що успіх клініки – це люди, які тут працюють .

– Яким повинен бути лікар, щоб стати частиною колективу "Благомеду"?

– Це професіонал, впевнений у собі, емпатійний, чуйний і відкритий до спілкування з пацієнтами, який має добре сформоване клінічне бачення. Головне – він повинен хотіти розвиватися. Наші лікарі постійно навчаються, їздять на тренінги та семінари, беруть участь в конференціях. Я переконана в тому, що дуже важливим є системний підхід до лікування пацієнта, за цим майбутнє. Ми заохочуємо лікарів "Благомеду" до навчання, до отримання додаткових спеціалізацій. Для прикладу, наша лікар-педіатр має спеціалізацію гастроентеролога, лікар-кардіолог додатково спеціалізується з функціональної діагностики. Ще хочу наголосити на тому, що сучасний медичний центр – це не лише якісна робота лікарів. Це і ввічливий сервіс, і доброзичлива атмосфера, і чіткість та оперативність надання послуг. За це відповідають наші медсестри та адміністратори, вони теж постійно навчаються та підвищують свою кваліфікацію.

– Що за 5 років існування стало найбільшим викликом для вас і для вашої команди?

– Знаєте, напевно це було впровадження системи автоматизації роботи закладу. Це та складова роботи клініки, яка частково лишається "за кулісами" для пацієнта, але вона дуже важлива і є критерієм якості роботи закладу. Саме завдяки їй ми можемо оперативно збирати та опрацьовувати медичну статистику, вести та зберігати електронні історії хвороб, об'єднувати в єдине ціле всі лікувальні, діагностичні, адміністративні, господарські та фінансові процеси. Головна цінність автоматизації процесів це те, що лікар швидше може приймати рішення щодо лікування пацієнта, а головний лікар контролювати якість лікування. Нам вдалося це зробити, сьогодні всі ці процеси в "Благомеді" автоматизовані. Вважаю, що це один з найважливіший та найнеобхідніший елемент ефективності та професійності сучасної клініки.

– Що для вас особисто означає поняття "медицина майбутнього"?

Це індивідуальний підхід до кожного пацієнта, превентивна медицина і формування у кожного пацієнта відповідальності за його здоров'я.

– Що думаєте про реалізацію медичної реформи в Україні?

Зміни у цій галузі є життєвонеобхідними. "Благомед" входить до Асоціації приватних медичних закладів України і ми беремо участь у цих процесах. Я вважаю, що серед тих змін, які впроваджує медреформа, безумовно, є дуже багато позитивних і прогресивних рішень, таких, які фундаментально впливають на якість української системи охорони здоров'я. Ключовим є нова модель фінансування медицини, яка передбачає принцип "гроші ходять за пацієнтом". Дуже важливо те, що відтепер, приймаючи рішення щодо тактики лікування хворого, лікар може керуватися міжнародними протоколами лікування, а в деяких випадках це принципово інший підхід до проблеми. Головне, щоб все це відбулося щоб ці зміни почали діяти.

Що для вас є головним критерієм оцінки роботи "Благомеду"?

Звісно, те, чи йдуть до нас люди. Ми не даємо "агресивної" реклами, не друкуємо рекламні банери, не роздаємо флаєри. Але кількість пацієнтів у порівнянні з минулим роком зросла вдвічі. Люди приходять до нас і стають постійними пацієнтами, радять "Благомед" знайомим, родичам, друзям. Приємно те, що до нас звертаються не лише жителі міста та області, але й багато іноземців. Це і є головний критерій успіху те, що зростає кількість задоволених пацієнтів. Кожне зауваження допомагає нам стати кращими, кожен пацієнт для нас важливий. Створити в клініці доброзичливі умови, якісно проконсультувати та допомогти, почути кожного, хто звертається до нас, та зрозуміти його проблему весь колектив об'єднує зусилля заради цього, і це головні наші завдання.



Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook.
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Луцьк
Опубліковано:
26.09.2017 14:00
Переглядів7335
Коментарів20
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
14:58
28.09.2017
Відвідувач
Єдині хто завжди привітні то це колектив спорт залу. Єдині тут люди які ще не зажерлись !
20:48
27.09.2017
Наталія
Була кілька разів, обслуговування на хорошому рівні, ніхто не хамив як пишуть вище, все оперативно і швидко! Бажаю вам гарного розвитку, втілення усіх задумів і планів! А також дуже хочеться, щоб все ж таки була у нас приватна швидка.
18:26
27.09.2017
Пацієнт
Адміністратори спавді трубки не беруть...перевірено на собі..приходила до гастроентнролога ( не сподобалась мені) з 5 міс дитиною...на другий день дзвонила до адмінвстраторів, щоб покликали лікаря до телефону...25 разів набрала не брали трубки...в мене дитина хвора....а вони як спеціально ( мабуть не брали бо звонила раз за разом). ПОТІМ ВЗЯЛА ПОДЗВОНИЛА З ІНШОГО НОМЕРА...ВЗЯЛИ З ПЕРШОГО РАЗУ!! уявіть!!! Таке відчуття що граються...посварилась з ними..казала скаргу напишу .але .... то хоч тут залишу коментар...може керівництво прочитає! А лікарі різні є... наприклад щавжди зодила на узі до Михайлюк Надії...аона професіонал!! Правда вже чомусь там не працює)!
13:13
27.09.2017
Оксана
А мені подобається Благомед. І хочу сказати вам , дякую!!! Я з вами з року заснування, тепер ходить до вас вся моя сім'я. Це слова вдячності. Бо мені все одно хто засновник, яка в нього фамілія і в якому настрої адміністратор. Мені важливо шоб лікар мав компетентність і змогу поставити адекватний діагноз, по можливості мінімум медикаментів, і до останнього не давати антибіотики. Кожних пару місяців на курсах підвищення кваліфікації. Я можу довго і нудно писати про рагулів з дитячої поліклініки( які при соплях зразу прописують антибіотики, а обструктивний бронхіт путають зі здоров'ям ). Корочше кажучи, добре що є Благомед, а у Благомед можливість надати той спектр послуг на які мені прийшлось би витратити в поліклініці тиждень а то і два.
11:47
27.09.2017
А на чеку про сплату послуг стоїть призвіще фоп Берник ...
00:18
27.09.2017
Юрій
Гастроентеролог .Була на прийомі за 2 хв.поставила діагноз
09:58
27.09.2017
Тетяна
5
0
То ви Юрій, чи можливо Юрія?))
16:37
26.09.2017
Роксолана
Дуже прошу знайти лікарів дострйніших,які не п мають чого ти на море не їздив і якщо їздив,то на яке)))Дуже це вже видно...А адміністраторам бажаю звільнитися або ж навчитися бути вихлопними та приватними!
21:29
26.09.2017
Експерт
4
0
Роксолано, адмiнiстраторам варто навчитися бути "вихлопними" та "приватними"?! Лише для того, щоб побачити таких осiб, прийду в "Благомед"! Нiколи не зустрiчала ще "невихлопних" й "неприватних" адмiнiстраторiв))) Й, до речi, коли пишете замовнi коментарi, слiдкуйте за Т9 а то нiсенiтниця виходить))))
16:35
26.09.2017
Франческа
Так то так,дійсно там зручніше,але є дуже багато запитань до "лікарів",толкових там 2-3 і всі ми їх знаємо ))),а медсестри і адміністратори-замки невихованістю.Запізнюються на роботу,трубку не підіймають,вибивають,не рахують правильно цін,рідко,що знають!Дійсно хто з адміністрації знає-це найстарший адміністратор по стажу там!Вона хоч не дуже приватна,посмішки та дякую ніколи не почуємо від неї,але хоч знає що й до чого.Тому,шановні керівники,придівіться на персонал і лікарів.З записом так,це зручно і умови кращі,проте,ціни трохи завищені!!!Італійці тут лікуються лише елементарно))),всеодно вдома обстеження роблять,а поки тут то вони ж в поліклініки не підуть на прийом )
15:26
26.09.2017
Юродивий
Дорого, але прозоро. І не факт, що в звичайній поліклініці заплатиш менше. Тільки питання - кому?
15:13
26.09.2017
Аліна
Там ще й зал є! Але керівництво має на нього свої плани. Ось так.
15:38
26.09.2017
Спортік
4
0
Зал чудовий, колись ходила в нього. Тренер Аня - професіонал своєї справи! А от хлопці нарциси)
останні новини
16-10-2017 15-10-2017
Вибір редактора

Рейтинг