Чому в Старому Луцьку система паркування діє наполовину

Уже близько року у Старому місті при в'їздах до вулиць встановлені системи обмеження руху та контролю платного паркування. Утім, система не введена в експлуатацію. Як наслідок, втрат зазнає розробник системи – ПП "Ельбе УА" та містяни, які для комфорту та безпеки отримали би зручності, для яких і встановлювали систему.

ІА "Конкурент" звернулося із запитом до Луцької міської ради з проханням надати інформацію про причини такої ситуації.

"На Ваш запит на отримання публічної інформації повідомляємо, що боларди в старій частині міста, в тому числі і на вулиці Братковського, встановило ПП "Ельбе УА". Кошти з міського бюджету на вказані цілі не виділялися. З ряду технічних причин боларди на даний час не працюють", - йшлося у відповіді.

Історія цього питання тягнеться не один рік. У 2015 році почалося активне обговорення обмеження проїзду транспорту на територію історико-культурного заповідника. До цього був оголошений конкурс на визначення оператора паркування транспортних засобів. Його виграло ПП "Ельбе УА". За даними, які публікував відділ інформаційної роботи Луцької міської ради, проект вартував інвестору у 2,4 млн грн.

"Ми запропонували систему контролю руху і паркування автотранспорту, яка надає можливість, контролювати транспортні засоби, що в'їжджають чи виїжджають зі старої частини міста. Система дає можливість встановлювати камери по всьому місту, де необхідно впорядкувати вулиці міста що найбільше навантаженні від хаотичного паркування, як це зроблено в Італії, Австрії, Франції та в інших містах світу", - пояснює технічний директор ПП "Ельбе УА" Костянтин Пастухов.

Він переконує, що система контролю руху ТЗ – це не лише паркувальні місця у старій частині міста, а ціла схема, яка покращить безпеку, дозволить фіксувати номер авто, сплату чи не сплату за паркувальне місце тощо. Безпосередньо біля Луцького замку, куди й нині безперешкодно заїжджають авто, обладнані 60 місць. Цю платну парковку на Замковій площі презентували у листопаді 2016 року. А після запуску болардів, паркоматів та камер спостереження, мала б запрацювати загалом система і ще 60 паркувальних місць.

Навіть у будній день на парковці чимало транспорту

Однак, цього не відбулося. Справа в тім, що у лютому 2016 року виконавчий комітет після консультацій із громадськістю, проведення круглих столів, прийняв рішення "Про врегулювання обмеження проїзду транспорту на територію Державного історико-культурного заповідника у місті Луцьку", де було обумовлено, що основним з пріоритетів запуску такої системи є повне розширення та ремонт всіх вулиць у цій частині міста. Але щось пішло не так, і грошей на це не передбачили.

Зокрема, у рішенні йшлося про наступне:

1. Кількість транспорту, який може в'їжджати на територію заповідника – 200 одиниць на годину;

2. З 6:00 до 16:00 проїзд на територію заповідника обмежений; вільний проїзд з 16:00 до 6:00. У цей же ж час рекомендується підприємцям відвантажувати товар;

3. Департамент житлово-комунального господарства до початку введення в експлуатацію системи обмеження руху, мав би демонтувати засоби блокування проїзду (квіткових клуб) на вулиці Кафедральній, обстежити, розширити та відремонтувати дорожнє покриття в межах доріг відповідно до проекту-схеми дорожнього руху, затвердженої рішенням виконавчого комітету Луцької міської ради від 22.07.2015 № 417-1, організувати прибирання тротуарів, проїжджої частини доріг та їх освітлення.

4. Приватному підприємству "Ельбе УА" доручено встановити системи обмеження руху транспорту та паркомати для сплати вартості утримання майданчиків для паркування, під'єднати їх до електромережі.

5. Для ознайомлення з роботою системи пустити в дію систему обмеження руху у тестовому режимі на два місяці з дня її встановлення.

6. Окрім цього у рішенні зазначили особливі умови в'їзду для місцевих мешканців, служб оперативного реагування тощо.

Пункт, що стосується обстеження та ремонту дорожнього покриття, не виконаний. А без його виконання "Ельбе УА" не запустить систему навіть попри те, що обладнання встановлене. Костянтин Пастухов каже, що неодноразово звертався до міської влади. Поки що є попередні домовленості, аби в проект бюджету таки включити витрати на обстеження та ремонт. В іншому випадку підприємство не виключає можливості звернення до суду, адже за власними підрахунками втрачає у в день 2,5 тисяч гривень на 20 паркувальних місцях.

Є ще один нюанс у цій ситуації. Нині активно говорять про повернення частини території, яку нині експлуатують під Центральним ринком у статус парковки. Коли це станеться, то поруч будуть одразу два місця для паркування.

Автор:Тетяна ГРІШИНА
* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Луцьк
Опубліковано:
27.10.2017 10:00
Переглядів703
Коментарів0
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
останні новини
21-11-2017 20-11-2017 19-11-2017
Вибір редактора

Рейтинг