Поділитись:

#споживач. Коли гарантія на товари не діє?

Понеділок, 06 листопада 2017, 10:00

Щодня ми укладаємо десятки угод. Наприклад, купуючи товари в магазині, відвідуючи перукарні чи користуючись громадським транспортом. Як споживачі ми набуваємо певних прав та обов'язків. Часто незнання цих правил призводить до конфліктів, непорозумінь чи навіть ошуканства. Наша обізнаність дозволить підвищити якість послуг та споживацьку культуру. Тому ІА "Конкурент" вирішило започаткувати рубрику #споживач, де за допомогою управління захисту прав споживачів головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області, відповідатиме на поширені питання. Свої питання та пропозиції просимо надсилати за адресою: [email protected].

Коли гарантія на товари не діє?

Купучи товар, виробник зазвичай дає гарантію на його справну експлуатацію протягом певного періоду. Однак є низка ситуацій, коли згідно із законом гарантія втрачає силу.

Це трапляється у наступних випадках:

пошкоджені будь-які захисні знаки фірми-виробника або фірми-продавця: стікери, наклейки, голограми, пломби тощо;

серійні номери на виробах або їх маркування не відповідають відомостям, зазначеним в гарантійному талоні;

вироби піддалися ремонту не уповноваженими особами з порушенням вимог виробника і норм техніки безпеки;

дефекти викликані змінами внаслідок застосування товару з метою, що не відповідає встановленій сфері застосування цього товару, зазначеної в керівництві по експлуатації;

виріб пошкоджено, або він вийшов з ладу у зв'язку з порушенням правил і умов установки, підключення, адаптації під місцеві технічні умови покупця, експлуатації, зберігання і транспортування;

обладнання пошкоджено внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових чинників та інших ситуацій, що не залежать від продавця;

виріб має виражені механічні і/або електричні пошкодження, отримані в результаті будь-яких дій покупця, або сторонніх осіб;

трапилося пошкодження, викликане потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин;

представником сервісної служби було помічено використання позаштатних режимів або параметрів роботи обладнання або його компонентів (частот, напруги тощо);

обладнання було пошкоджено в результаті використання неякісних та/або несправних (зокрема, механічно пошкоджених), або нестандартних змінних носіїв;

дефекти викликані утворенням на нагрівальних елементах надлишкового шару накипу.

ЧИТАТИ ТАКОЖ:

Надрукувати
мітки:
коментарів