У Луцькраді змінили склад інвентаризаційної комісії

У Луцькій міській раді внесли зміни до складу інвентаризаційної комісії.

Відповідне розпорядження підписав секретар Луцькради, в.о міського голови Григорій Пустовіт.

Комісія діятиме задля ефективного використання майна та здійснення належного за ним контролю.

Її затвердили у складі:

Вербич Юрій Григорович

заступник міського голови, керуючий справами виконкому, голова комісії

Горай Світлана Георгіївна

начальник відділу обліку та звітності, головний бухгалтер

Кролік Олександр Сергійович

головний спеціаліст відділу програмно-комп'ютерного забезпечення

Максимчук Ірина Олександрівна

головний спеціаліст відділу обліку та звітності

Парфенюк Марія Іванівна

завідувач бюро комп'ютерного набору та копіювальної техніки господарсько-технічного відділу

Прокопчук Алла Іванівна

головний спеціаліст відділу обліку та звітності

Славік Валентина Юріївна

головний спеціаліст відділу тарифної політики департаменту економічної політики

Інвентаризаційна комісія відповідатиме за:

  • організацію інвентаризацій у виконавчих органах міської ради;
  • розроблення порядку проведення інвентаризації (терміни, періодичність);
  • здійснення контролю за збереженням цінностей, дотримання матеріально-відповідальними особами правил зберігання та ведення первинного обліку;
  • перевірку правильності визначення інвентаризаційних різниць.
* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Луцьк
Опубліковано:
07.11.2017 10:05
Переглядів198
Коментарів0
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
останні новини
17-11-2017 16-11-2017
Вибір редактора

Рейтинг