Лучани скаржаться владі у Facebook та Viber

Жителі Луцька, які незадоволені якістю надання комунальних послуг, скаржаться керівництву міста через соціальну мережу Facebook, а також через сервіси передачі повідомлень Viber та Messenger.

Про такі скарги повідомив виконувач повноважень міського голови, секретар міської ради Григорій Пустовіт 14 листопада під час оперативної наради.

Він зазначив, що немає нині багато часу на моніторинг у Facebook, але, коли заходить, то бачить багато повідомлень-скарг на бездіяльність влади. Пишуть не лише йому, а й заступникам, радникам. Особливо чимало нарікань на діяльність підприємства "М.Ж.К.", часом люди скаржаться на проблеми з опаленням.

Тож керівник департаменту "Центр надання адміністративних послуг" Лариса Карп'як закликала комунальні установи покращити комунікацію із представниками ЦНАПу, аби диспетчери гарячої лінії "15-80" володіли оперативною інформацією та могли надати актуальну інформацію заявникам

* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Луцьк
Опубліковано:
14.11.2017 09:05
Переглядів258
Коментарів0
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
останні новини
22-11-2017 21-11-2017
Вибір редактора

Рейтинг