Поділитись:

Лучани скаржаться владі у Facebook та Viber

Вівторок, 14 листопада 2017, 09:05

Жителі Луцька, які незадоволені якістю надання комунальних послуг, скаржаться керівництву міста через соціальну мережу Facebook, а також через сервіси передачі повідомлень Viber та Messenger.

Про такі скарги повідомив виконувач повноважень міського голови, секретар міської ради Григорій Пустовіт 14 листопада під час оперативної наради.

Він зазначив, що немає нині багато часу на моніторинг у Facebook, але, коли заходить, то бачить багато повідомлень-скарг на бездіяльність влади. Пишуть не лише йому, а й заступникам, радникам. Особливо чимало нарікань на діяльність підприємства "М.Ж.К.", часом люди скаржаться на проблеми з опаленням.

Тож керівник департаменту "Центр надання адміністративних послуг" Лариса Карп'як закликала комунальні установи покращити комунікацію із представниками ЦНАПу, аби диспетчери гарячої лінії "15-80" володіли оперативною інформацією та могли надати актуальну інформацію заявникам

Надрукувати
мітки:
коментарів
19 березня 2024
12 грудня 2023
23 листопада 2023
30 жовтня 2023
17 жовтня 2023
28 вересня 2023
21 вересня 2023
11 вересня 2023
27 липня 2023
20 червня 2023