Поділитись:

Як я сумую за airbites

Четвер, 18 січня 2018, 07:40

Писати текст з мобільного телефону не зовсім зручно, тому буде максимально стисло. Я сумую за часами, коли була абонентом airbites. Ну чомусь ж ви продалися?Та я розумію - nothing personal, just business. Але..

Тепер я змушена писати блог з мобільного, бо мої проблеми з домашнім інтернетом стають частиною моєї буденності. Принаймні, час від часу. Як я сумую за цим локальним маленьким оператором, до якогось я за довгий час жодного разу не дзвонила у службу підтримки. У яких був класний кабінет користувача. Які мені самі телефонували і нагадували, що у мене термін оплати вже ось-ось...І як це втомлює з'ясовувати стосунки з волею, натискати всі ті кнопки, шукати номери договорів.

Почалося все якось не гарно. На мою адресу приходили не лише мої рахунки, а ще якогось абонента з вказаною моєю адресою. Цього чоловіка я в очі не бачила, як, переконана, і він мене. А оператор порадила, щоб цей зайвий лист до мене не приходив, підтвердити особисто право власності на квартиру за допомогою якогось нотаріально завіреного сертифікату. Такого документації в природі не існує. І я цього не робила, звісно. Зрештою, через кілька місяців потрапила на притомного оператора і він визнав, що проблеми за ними. Це зайняло десять хвилин. А перед цим мені стільки часу морочили голову.

Тепер мене вже вдруге чи то в третє за кілька днів просять передати якісь дані, аби підключити послугу. Передати за номером, який не працює. Навіщо тоді вказувати цей номер? Дані треба передати одному відділу, який перемикає на інший, і все повторюється по колу.

Одне слово, я можу жити без мережі, але часом вона потрібна для роботи. І я ж за неї дідько плачу не такі вже копійки! Я так сумую за хорошою послугою, коли ти просто вмикаєш кнопочку, оплачуєш рахунки - і все працює) Ну хіба це так багато?

Цей блог, як і сама рубрика - суб'єктивні думки автора, а не позиція редакції.

Надрукувати
мітки:
коментарів