Ціна за проїзд у луцькій маршрутці: що закладено в тарифі

Перевізники у Луцьку вимагають підняття ціни за квиток до п'яти гривень. Пасажири ж нарікають на низький сервіс, недотримання графіку руху, брудні маршрутки. Минулого року, коли з 1 квітня в Луцьку вирішили підняти тариф до 4 гривень за поїздку, навіть організовували своєрідний флеш-моб на підтримку тролейбусів у місті. Лучани фотографували свої квиточки в еко-транспорті та викладали світлини в соцмережах, закликаючи пересідати на тролейбуси.

ЧИТАТИ ТАКОЖ: ТРОЛЕЙБУСИ VS МАРШРУТКИ: БОРОТЬБА ЗА ГРИВНІ ЛУЧАН

На початку січня перевізники подали до міської ради розрахунки на підвищення тарифів за проїзд у міських маршрутках – просять підняти ціну перевезення хоча б до 5-ти гривень.

Перший заступник міського голови Григорій Недопад в інтерв'ю "Конкуренту" зазначив, що якщо є зростання ціни на паливо, то є підстава переглянути вартість проїзду у маршрутках у бік підвищення.

ІА "Конкурент" запросив у міської ради інформацію щодо розрахунку чинного тарифу на перевезення у міському транспорті. Її затвердили 28 березня 2017 року. Вартість ціни у тролейбусі затвердили 1 лютого 2016 року (2 гривні).

Судячи з документів, є маршрути більш та менш вигідні. Наприклад, на маршруті номер два, враховуючи прибуток, тариф в режимі звичайного руху становить 2,27 гривень (в режимі маршрутного таксі 2,28 грн). Той же ж перевізник (ТзОВ "Санрайз") має і маршрут №16, де тариф більший – 4,55 грн.

Варто додати, що виконком встановив граничний тариф. Тобто, перевізники могли би ставити нижчу ціну. Окрім цього під час обговорення тарифів, було чимало обурень щодо достовірності пасажирського обліку. Мовляв, якби було належне обілечування, то можна було говорити про реальні прибутки перевізників. Поза тим, у тарифі витрати на пальне справді закладені на рівні 20 грн/л. За даними Міністерства фінансів Україні, станом на 19 січня, середня ціна на дизельне пальне у Волинській області становить 27,5 гривень за літр.

Нові ціна проїзд у луцьких маршрутках затверджує виконавчий комітет міської ради. Цій процедурі передує громадське обговорення та вивчення поданих розрахунків.

* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Луцьк
Опубліковано:
27.01.2018 16:00
Переглядів2629
Коментарів8
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
10:18
31.01.2018
Ярослава!
Це жадність Голєвої і Дівіцкого...Як вони сплачують уналогову???За 150-200 пасажирів,а ФАКТИЧНО❓❓❓В ПЕНСІЙНИЙ ТЕЖ ЯК ВОНИ,, ПЛАТЯТЬ"❓Це жах...водію йти на пенсію,а внього пусто..,а кажуть що платять!!!Як чоловік йшов на пенсію...повірити не могли,що роблять таку халяву,а тільки прибутку хочуль,а щось запитай будеш за воротами!!????
09:29
29.01.2018
Катерина
Хм.. згідно поданого тарифу, з кожного пасажира стягується щоразу до 1 грн на ремонт/амортизацію. За рік - приблизно 220 000 грн на одній лінії. Гугл "купити автобус Богдан" - ціна 250 000 грн (я не спеціаліст, але впевнена, що існують спец пропозиції для перевізників). Середня кількість автобусів на лінії - 3-4 шт. Тобто, за рік можна оновити до 25% автопарку. Питання: де ці 25%? І якщо будуть твердити, що на ремонт пішли гроші, то, шановні перевізники: не ремонтуйте, а купіть нові. І на ремонт не доведеться витрачатись щороку. П.С. в мене є питання: а куди надходять гроші за рекламу на/в/під маршрутками, якими заліплені всі маршрутки Луцька?
20:03
28.01.2018
Накипіло
Не знаю, як на інших маршрутах, а на 24 - 524 людини в день - сміх. Маршрутки битком набиті, там мінімум вдвічі більше. Крім того, коли піднімали тариф минулого року, перевізники кричали і про новий транспорт, і про ремонти та чистоту. Де? В маршрутках брудно, водії зупиняються де хочуть і коли хочуть, можуть прогнатись мимо зупинки, незважаючи на те, що їх зупиняють, можуть взагалі не виїхати на маршрут (все про ту ж 24 - це при тому, що на Вересневе варіантів добратись небагато), можуть ледь плентатись, бо, бачите, його конкурент обігнав; водії мають звичку розмовляти по мобільному під час руху, при цьому ще й рахуючи решту; або ж палити в салоні - так що дихати нічим, про хамство вже мовчу, бо ж і пасажири різні бувають. То за це ми маємо платити 5 гривень? Чому не взяти приклад з Тернополя - відмовились від приватників-шантажистів, в планах державний перевізник, електронні квитки, повний облік. А ми? Понарікаємо і всеодно платитимемо, бо ж альтернативи немає, а мала б бути!
15:37
28.01.2018
таня
Візьміть.приклад.зтернополя.
19:53
27.01.2018
Де такі ціни бачили на ДП - 27.5? Ціна на дп в Луцьку 26.5 грн. Доречі, коли ви останній раз бачили хоч одну міську маршрутку на звичайній заправці, де такі ціни? Вони заправляються контрафактним паливом по 22-24 грн за літр!
18:37
27.01.2018
в розрахунках що то за статья инши. вона у вас скризь.. це ваша брихня
18:35
27.01.2018
брехня ваши пидрахункт.. у вас рентабильность 700 процентов вам ще мало...
18:12
27.01.2018
саша
а ви зарплату ви подымете чтобы оплатить
останні новини
24-05-2018 23-05-2018
Вибір редактора

Рейтинг