Поділитись:

Ідея для бізнесу в Луцьку: івент-агентство

П'ятниця, 08 квітня 2016, 15:30

Ділове інтернет-видання Волині "Конкурент" вже розповідало про три бізнес-ідеї для заробітку в Луцьку та про реалізацію першої ідеї дизайну одягу. Сьогодні пропонуємо вашій увазі успішну реалізацію другої ідеї – створення івент-агентства.

Про реалізацію бізнес-ідеї на прикладі студії свята "Кулька-Булька" діловому інтернет-виданню Волині "Конкурент" розповів її засновник Віталій Поліщук.

Засновник студії свята Засновник студії свята "Кулька-Булька" Віталій Поліщук

Студія організовує дні народження, дитячі, дорослі свята, надає послуги для бізнесу.

Віталій розповідає, що йому здавна подобалося робити людям свято. Він мав певний досвід ще за часів навчання в університеті. Сфера організації та проведення дійств все більше його цікавила, і зрештою це перетворилося на основний вид діяльності.

"Кулька-Булька" почала діяти майже два роки тому. Певний час до того працювали спільно з партнерами в одному офісі. Один з них працює із технікою, звуком, світлом, спецефектами. Ще товариш у Ківерцях займається кульками та піротехнікою. Також окрема людина володіє квітковим магазином і працювала з декоруванням", – каже Віталій.

Щоб досягнути професійності, в кожній справі потрібно напрацювати, умовно,10 тисяч годин

За певний час у спільній діяльності ми зробили висновки про те, що потрібно просувати напрямки самостійно, тому що люди не завжди розуміли, чи якісними можуть бути стільки послуг, але "колишні" партнери і надалі співпрацюють. Керівник студії свята каже, що вони намагалися "привчити" людей до комплексного обслуговування свят, але самостійно працювати на партнерських засадах виявилось ефективніше.

В "Кульці-Бульці" працює троє людей на постійній основі, додатково долучаються ще три партнери. Також є група промоутерів, яких залучають до акцій. За словами керівника, приміщення, яке вони винаймають, слугує технічним складом, адже за роки роботи вони зробили висновок, що офіс винаймати недоцільно.

"У форматі роботи зайняли таку позицію – працюємо на замовлення і на доставку. В основному зустрічі і заміри (скільки потрібно кульок, щоб прикрасити вхідні двері, і як це технічно вирішити) відбуваються на об'єкті. Людям, які відкривають чи бутик, чи салон, чи заклад, в основному зручно зустрітися саме там – справи вирішуються на місці", – зауважує Віталій.

Відкриття магазину Відкриття магазину "Алло"

Популяризують свою діяльність здебільшого в соцмережах, демонструючи фото- та відеоприклади своїх робіт. Можуть пропонувати свої послуги, коли бачать, що має відкриватися якийсь новий об'єкт і відбуваються роботи щодо його облаштування.

Студія свята часто працює з бізнесом. Відкривають магазини, надають консультації, а також допомагають у просуванні бренду.

В бізнесі головне зрозуміти умовне поняття – звідки беруться продажі

"Ми обслуговуємо мережу магазинів "Prostor", працюємо в шести областях: Волинська, Рівненська, Львівська, Житомирська, Хмельницька, Тернопільська. Ми почали з Луцька, а потім вони нас запрошували далі. Робота ведучого на святі залежить від складності завдань та вартує від 100-200 гривень за годину, але кожного разу умови обговорюються індивідуально, все залежить від поставлених завдань, рівня ведучого та його впізнаваності", – каже Віталій.

І додає, що в кожному містечку, де планують відкриття магазину, є свої особливості.

У Луцьку магазини та заклади обмежуються або оформленням кульками, або стараються вигадати щось цікаве, адже публіка вибаглива і бачила багато. Їх не так просто здивувати.

Якби не було "стандартно" - кульки працюють. В людей вони викликають асоціацію свята - або відкриття чогось нового, або є акція, знижка, щось цікаве. Це є вже випробуваним інструментом.

Також агенція організовує і соціальні проекти. Наприклад, один із них - спільно з Луцькою міською радою організували акцію "Родинне фото" (в травні 2015 року) на Театральному майдані. Подія була благодійною, паралельно збирали кошти для фонду "СТОПРАК". Часто організовують корпоративні свята.

"Організували фірмову подію (сімейне свято) для працівників корпорації "Nestle" (смт Торчин), власне, наповнювали анімаційну частину для дітей. Відкривали мережі магазинів "Алло", "Київстар", магазин "Lenovo".

Відкриття магазину Відкриття магазину " Prostor"

Сімейне свято для працівників  корпорації Сімейне свято для працівників корпорації "Nestle"

За словами Віталія, івент-бізнес має сезонність. Люди з православним віросповіданням прив'язані до православного календаря. Торгівельні заклади можуть відкриватися на вихідних чи у передсвяткові дні. Мережі магазинів відкривають одразу в кількох локаціях упродовж стислого періоду.

Особливістю також є те, що святкова сфера "прив'язана" до конвертації валют. У зв'язку з тим, що зараз відбуваються різкі коливання курсу, люди почали замовляти трошки інші види послуг. Ціни могли б бути доступнішими, якби не збільшувалася вартість закупки розхідних матеріалів.

Якщо людина має улюблену справу і з того живе – то це і є бізнес

"Постачальники повітряних кульок в нас є в Луцьку, Києві, Дніпропетровську, Одесі, Харкові. Популярними стали кульки з підсвіткою, оскільки заборонили салюти, то використовують їх.

Івент-агентство планує і надалі розвиватися, шукати клієнтів та працювати з тими, які вже є. Віталій каже, що жодного разу не пошкодував про те, що відкрив власну справу.

"Інколи треба вставати дуже рано або працювати о третій-четвертій ночі, щоб людям робити свято. Коли ти добре свою справу виконуєш, комерційні результати прийдуть згодом, як наслідок", – підсумовує засновник.

Надрукувати
мітки:
коментарів