Більша частина роботодавців відмовляють кандидатам через соцмережі
70 % роботодавців перевіряють інформацію про кандидатів, досліджуючи їхні сторінки у соціальних мережах,
Про це, пише The Village з посиланням на дослідження американської агенції з пошуку роботи Career Builder.
57 % компаній відмовляли потенційним кандидатам після огляду їхніх профілів на соціальних платформах.
Дослідження спирається на опитування HR-менеджерів та працівників рекрутингових компаній.
Серед типових помилок, яких припускаються у соціальних мережах, Career Builder називає публікацію провокативних чи некоректних фото та відео, публікації про вживання алкоголю чи наркотиків, дискримінаційні коментарі про расову належність, гендер чи релігійність.
ЧИТАТИ ТАКОЖ:
На сайті використовуються файли cookie. Для згоди, будь ласка, натисніть «Прийняти». Докладну інформацію можна знайти на сторінці Політика конфіденційності.