Поділитись:

Як "салатові чоловічки" в грозу цехи "Модерн-Експо" окупували

Автор: Василь Бідун |
П'ятниця, 15 липня 2016, 21:00

Volyn Marketing Hub  відбувся вперше. Організаторами виступила компанія Volyn Marketing Hub відбувся вперше. Організаторами виступила компанія "Модерн Експо"

У Луцьку вирішили започаткувати нову традицію.

14 липня у стінах компанії "Модерн-Експо" на заході під назвою Volyn Marketing Hub провели першу неформальну зустріч волинських маркетологів.

Тут спробували зібрати представників провідних волинських компаній. Основна мета подібного дійства, зі слів організаторів, створити площадку для обміну досвідом та новими маркетинговими рішеннями.

Перший маркетинговий Hub Луцька зібрав 56 учасників. Серед учасників – маркетологи компаній ТОВ "Забіяка", луцького "Богдан Моторс", ПАККО Холдингу, ПАТ "ТЕРЕМНО ХЛІБ".

Програма була не перенасиченою, що не могло не тішити, адже зустріч відбувалася уже в позаробочий час.

Якщо розпочалося дійство о 18:30, то близько дев'ятої вечора зустріч офіційно завершилася. Щоправда, більшість учасників не розходилася, а продовжувала у більш неформальній обстановці знайомитися, і з легкістю та усмішками на обличчях розповідати різні історії з "життя" своїх компаній, попиваючи при цьому смачну каву.

Зі слів Миколи Жичука,  вони хочуть створити на Волині площадку для обміну досвідом та новими маркетинговими рішеннями><span class=Зі слів Миколи Жичука, вони хочуть створити на Волині площадку для обміну досвідом та новими маркетинговими рішеннями

Перший маркетинговий Hub Луцька зібрав 56 учасників, серед яких маркетологи компаній ТОВ Перший маркетинговий Hub Луцька зібрав 56 учасників, серед яких маркетологи компаній ТОВ "Забіяка", луцького "Богдан Моторс", ПАККО Холдингу, ПАТ "ТЕРЕМНО ХЛІБ"

Микола Жичук розповів, що обладнання з нержавіючої сталі у них закуповує Микола Жичук розповів, що обладнання з нержавіючої сталі у них закуповує "МакДональдс"

Отож, спершу усіх зібрали у спеціально відведеній кімнаті з проектором, де координатори заходу: керівник відділу маркетингу "Модерн-Експо" Микола Жичук та керівник відділу інтернет-маркетингу Олександр Кузьмич десь півгодини ділилися з присутніми досвідом своєї компанії.

Микола Жичук розповів про обладнання, яке виробляють на підприємстві, цінності та стратегію компанії. Цікаво, що обладнання з нержавіючої сталі, виготовлене на "Модерн-Експо", активно закуповує "МакДональдс".

Олександр, своєю чергою, коротко розповів про маркетингові успіхи, яких вже встигла досягнути їхня компанія. Зокрема, про Modern Retail Forum, що відбувався на території підприємства у Луцьку минулоріч і зібрав представників із 28 країн світу.

Також спікер пригадав участь компанії у міжнародній виставці роздрібної торгівлі EuroShop, яка відбулася 2014 року у німецькому Дюссельдорфі. Присутнім на проекторі показали кілька цікавих відеопідбірок з цих форумів.

Відео з Modern Retail Forum-2015. Тоді для учасників орендували Замок Любарта, де накрили пишні столи><span class=Відео з Modern Retail Forum-2015. Тоді для учасників орендували Замок Любарта, де накрили пишні столи

Керівник відділу інтернет-маркетингу, окрім іншого, анонсував проведення другого міжнародного форуму Modern Retail Forum-2016, який буде зорієнтований на SMART рішення та Еко-тренди.

Після короткої інструкції щодо правил безпеки на підприємстві, учасники одягнули накидки салатового кольору з написом "Visitor" та відправилися у подорож цехами та складами компанії "Модерн-Експо".

Усі мали змогу побачити на власні очі процес виробництва обладнання, яке постачають у більше ніж 50 країн світу.

Заглянули за куліси, де "сховався" так званий концепт магазину, який незабаром повинен з'явитися у Польщі.

За кулісами «ховався» макет магазину, який незабаром з’явиться у Польщі><span class=За кулісами «ховався» макет магазину, який незабаром з’явиться у Польщі

Коли учасники Volyn Marketing Hub вийшли з приміщення, прямуючи до виробничих цехів, а Микола Жичук якраз розповідав про предка "Модерн-Експо" – завод "Іскра", із неба періодично почали "лупити" справжні іскри-блискавки.

Усе навкруги почорніло, насувалася загрозлива злива. Всі "чоловічки" в салатових накидках хутко сховалися у коридор, який вів до цехів. Одразу ж після цього небо "прорвало". Однак нам це вже не загрожувало.

Коли  всі вийшли на двір, здавалося, що небо зараз розірве від блискавок і грому><span class=Коли всі вийшли на двір, здавалося, що небо зараз розірве від блискавок і грому

Тому всі Тому всі "візітори" швидко поховалися в приміщення

І дощ їх таки не наздогнав><span class=І дощ їх таки не наздогнав

Почалися мандри величезними цеховими приміщеннями "Модерно Експо". Хоча зі слів Миколи Жичука, не такі вони й великі. "Ми не працюємо на склад", – каже він. Мовляв, вироби компанії не залежуються у складських приміщеннях, а одразу прямують до своїх покупців.

Маркетологи спостегігають, як лазер –  дуже дорогий, але універсальний інструмент – розрізає метал><span class=Маркетологи спостегігають, як лазер – дуже дорогий, але універсальний інструмент – розрізає метал

Минаючи цехи по обробці металу, переповнені металевими конструкціями різних форм та розмірів,а також майстерні виробів з деревини, ми дізнавалися не лише тонкощі виробництва, але й слухали про ідеологію компанії.

"Візітори" мали змогу спостерігати практично усе виробництво від "А" до "Я"

Цікаво, що податки компанія сплачує не до Луцька, а до бюджету села Струмівка, в якому географічно знаходиться. Хоча до обласного центру Волині там насправді рукою подати. Микола Жичук розповідає, що від Луцької міської ради були спроби "переманити" компанію, але сільський голова "дуже їх любить" і відпускати не хоче. Він намагається створювати для "Модерн-Експо" найсприятливіші умови. Навіть виділив землю на будівництво нових виробничих споруд.

Основний актив "Модер-Експо", каже Жичук, – це люди. Тому компанія невпинно в них інвестує.

У кожному цеху розвішані "Дошки ідей" – практичне застосування філософії Кайдзен, запозиченої у компанії Toyota.

На кожній дошці є скриньки. Будь-який працівник може "вкинути" туди проблеми, які він помітив на виробництві, або навіть запропонувати їх вирішення.

Зі слів Миколи Жичука, на підприємстві створена так звана комісія ідей, яка і розглядає ці питання.

Так, наприклад, працівники "Модерн Експо" уже вказали орієнтовно на 3 тисячі проблем. Така методика, на думку керівника маркетингового відділу, є дуже ефективною і дозволяє зберегти великі кошти. Він пригадує: вирішення одної такої проблеми колись дало змогу зекономити 450 тисяч гривень. Однак зауважує, що не всі ідеї, звісно, є рівноцінними.

Ієрархія керівників Ієрархія керівників "Модерн-Експо" чітко розписана

Обійшовши перший поверх підприємства і оглянувши все від "низин" і незрозумілих розрізнених деталей до етапу складання продукції, незчулися, як опинилися у виставковій кімнаті, з якої починали. Тут знаходяться зразки практично всього обладнання, яке виготовляє "Модерн-Експо".

Після того, як всі поскидали з себе накидки, рушили на кава-брейк, де мали змогу поспілкуватися та поділитися своїми враженнями.

Закінчувалася зустріч кава-брейком><span class=Закінчувалася зустріч кава-брейком

Під час кавування учасники Volyn Marketing Hub невимушено та весело спілкувалися><span class=Під час кавування учасники Volyn Marketing Hub невимушено та весело спілкувалися

Саме тут, у ненав'язливій та спокійній обстановці, учасники досить розкуто спілкувалися. Розмовляли про перспективи ритейлу в Україні, про так звані секонд-хенди вживаного обладнання.

Усі зійшлися на тому, що Луцьк – такий собі український центр ритейлу, адже в ньому представлено чимало якісних регіональних роздрібних торговців.

Гроза, підзарядивши зустріч своєрідної енергетикою, по завершенню зустрічі вщухла і відпустила учасників додому.

Надрукувати
мітки:
коментарів