Поділитись:

"Миколайович, так бізнес не ведеться!" – Козюра керівникові "АвтоПаркСервісу"

Понеділок, 10 жовтня 2016, 18:08

Члени комісії Луцької міської ради розкритикували діяльність комунального підприємства, яке займається парковками, через занадто роздутий штат.

Таку думку депутати висловили на "архітектурній" комісії 10 жовтня.

Як зауважив виконувач обов'язків керівника КП "АвтоПаркСервіс" Олександр Мартинюк, на підприємстві зараз працює 10 чоловік. Зокрема директор і заступник директора, двоє бухгалтерів і 4 паркувальники. У суботу почали працювати ще двоє нових працівників, які обслуговуватимуть евакуатор. Крім того, двоє чоловік зараз в зоні АТО. Загальна чисельність працівників – 14.

Підприємство нині обслуговує одну парковку на перетині вулиць Єршова й Індустріальна, де, зі слів керівника, є орієнтовно 270 паркомісць.

Ще одна парковка на вулиці Карпенка Карого запрацює незабаром, куди також, як розповідає Олександр Мартинюк, потрібно буде найняти двох працівників.

Підприємство в основному заробляє на бронюванні паркомісць. Судячи зі звітності за 8 місяців діяльності, комунальне підприємство заробило 393 тисячі гривень, з них 280 тисяч виплатили на оплату праці.

Членів комісії здивувало, як підприємство може заробляти близько 30 тисяч в рік.

"20 чи 30 тисяч в рік заробити. Нащо те підприємство?" – запитав депутат Костянтин Петрочук.

Також депутати не розуміли, навіщо такому невеликому підприємству двоє бухгалтерів. Керівник підприємства спробував пояснити, що головний бухгалтер не може відповідати за касу. З цим члени комісії категорично не погодилися.

У депутатів також виникло питання, навіщо підприємству, яке обслуговує одну парковку, 10 працівників.

"Миколайович, так бізнес не ведеться!" – заявив голова комісії Андрій Козюра.

Олександр Мартинюк своєю чергою зазначив: "Якщо комісія дасть рекомендацію оптимізувати штат в конкретних посадах – оптимізую".

Тож "архітектурна" комісія у підсумку вирішила взяти ситуацію на підприємстві під свій контроль. Члени комісії доручики керівникові "АвтоПаркСервісу" підготувати фінансову звітність за 9 місяців та надати оригінали договір на всі паркомісця. На виконання дали 7 днів.

"Це комунальне підприємство мало бути флагманом, як на мене, і показувати, як треба заробляти на активах, які є в Луцької міської ради", – резюмував Андрій Козюра.

Надрукувати
мітки:
коментарів