Лучани можуть надсилати показники лічильників води смс-ками

КП "Луцькводоканал" створило можливість для споживачів щомісяця легко і швидко подавати показники лічильників холодної води.

Це можна зробити, обравши зручний для кожного спосіб: внести їх через "Особистий кабінет" на сайті підприємства, повідомити телефоном за номером контакт-центру або надіслати sms-повідомлення, – інформує прес-служба підприємства.

Задля покращення якості обслуговування споживачів та зручності передачі показників лічильників, на КП "Луцькводоканал" розпочав роботу контакт-центр, основною функцією якого є максимальний збір та прийом показів засобів обліку.

Відтепер власники водомірів зможуть передати дані фактичних показів за багатоканальним телефонним номером:

(0332) 74-91-21: понеділок-четвер з 7:45 до 17:00, в п'ятницю з 08:00 до 16:00.

На офіційному сайті КП "Луцькводоканал" створено цілодобовий онлайн-сервіс "Особистий кабінет", який поки що працює в тестовому режимі. Зареєструвавшись, споживач отримує можливість, не виходячи з дому, передати покази лічильників, звірити нарахування, оплату, субсидії та пільги.

Для доступу до кабінету Вам необхідно лише зареєструватись на сайті підприємства у сервісі "Особистий кабінет". Для цього потрібно натиснути клавішу "Реєстрація" та ввести у відповідні поля адресу проживання та суму платежу за попередній місяць. Цю інформацію можна дізнатись із останньої сплаченої квитанції або у контакт-центрі. Далі заповняємо поля у меню, де обов'язково потрібно вказати свою електронну адресу та пароль для входу у кабінет, та натискаємо "Реєстрація". Після вдалої реєстрації на ваш е-mail надійде лист – підтвердження активації.

Особистий кабінет працює в тестовому режимі. Тому при виникненні нарікань з приводу якості його роботи пишіть на e-mail: info@vd.lutsk.ua або звертайтеся за тел.: (0332)28-40-06.

Крім того, з 10 жовтня передати показання можна і через смс-повідомлення на номер: 067-444-8-777.

Приклад: 521-20А-199 11111 (у форматі XXX-XXX-XXX XXXXX)

У смс-повідомленні потрібно вказати лише номер особового рахунку споживача (код вулиці-номер будинку-номер квартири), поставити відступ та вказати показання лічильника (до 5 цифр).

Особовий рахунок вказаний у щомісячній квитанції (з оплати послуг ЖКГ) за послуги водопостачання та водовідведення.

Після того, як споживач надіслав смс на вказаний номер, йому приходить автоматична відповідь-підтвердження: "Ваші показання прийняті. Дякуємо!".

Ніяких додаткових даних в смс-повідомленні вказувати не потрібно.

* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Луцьк
Опубліковано:
13.10.2016 12:39
Переглядів549
Коментарів0
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
останні новини
19-11-2017 18-11-2017 17-11-2017
Вибір редактора

Рейтинг