"Патріотизм – це ставити потреби суспільства вище за свої", – ветеран АТО

«Патріотизм – це ставити потреби суспільства вище за свої», – ветеран АТО Олексій Кушнєр
Фото: Facebook

У День захисника України люди, які безпосередньо брали участь у захисті територіальної цілісності нашої держави, розповіли, що на їхню думку означає патріотизм.

Про це йшлося 14 жовтня у ток-шоу Протилежний Погляд LIVE.

Заступник голови спілки воїнів АТО у Волинській області Олександр Серватович переконаний, що для того, аби чітко сформулювати ідею патріота, треба спочатку зрозуміти національну ідею.

"Патріот повинен розуміти, що він відстоює. Для мене національна ідея має бути максимально проста. Вона десь закладена в словах Шевченка: своє краще зберегти і чужому кращому навчитися. Патріот – це той, хто відчуває внутрішній обовязок перед собою, перед своїми рідними, перед суспільством. І спокійно, крок за кроком виконує якісь буденні справи. Таким чином, це - найбільший патріотизм", – зазначив він.

Серватович переконаний, що чоловіків, які не проходили службу, можна вважати патріотами.

"А що тил – це не військо? Без тилу війни не буває. Звичайно, вони патріоти", – наголосив боєць.

Ветеран АТО і волонтер Олексій Кушнєр розповів, що патріотизм – це коли працюєш для майбутнього держави.

"Для мене патріотизм – це ставити потреби суспільства вище за свої особисті. Працювати для людей, які тебе оточують, для держави. А потім думати про себе. Працювати на завтра, для свої нащадків – це ї є патріотизм", – зазначив активіст.

Зокрема в студії зачепили тему майдану. Олександр Серватович заявив, що не підтримував жодного з них.

"Якщо я не підтримував жоден майдан, це означає, що я не патріот? Я був противником кожного з майданів, тому що будь-яку революцію роблять романтики, а користуються негідники. В нашій країні так воно і є", – зазначив він.

Також Серватович не бачить нічого погано у тому, що виробники використовують патріотизм у рекламі своїх товарів.

"Кожна реклама держави – це дуже добре. Коли нашу державу знають тільки за Русланою чи за Кличком – це не є нормально. Я б хотів, щоб нашу державу знали за класним автомобілем, за класним телефоном, за класним холоднильником", - зазначив він. І додав, що треба рекламувати знання українців, аби наша нація була не тільки нацією споживачів.

* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Луцьк
Опубліковано:
15.10.2016 10:00
Переглядів441
Коментарів0
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
останні новини
22-10-2017 21-10-2017
Вибір редактора

Рейтинг