У Луцьку запрацював сайт для оцінки супермаркетів міста

Студент Коледжу технологій, бізнесу та права СНУ ім.. Лесі Українки Петро Шутяк розробив сайт оцінювання якості та свіжості продуктів у супермаркетах Луцька – shutiak.com.

Відтепер лучани матимуть єдину платформу для того, аби повідомляти про неякісні продукти, які продають в луцьких магазинах. Сайт працює недовго: з 18 жовтня, однак його автор переконаний, що невдовзі проект стане популярним і корисним для лучан.

Петро Шутяк розповів Конкуренту, що ідея створення такого сайта виникла через скарги знайомих та особисте невдоволення якістю продуктів у луцьких магазинах.

Петро Шутяк

"Я доволі довгий час був у пошуках проекту, який міг би покращити життя і спосіб харчування лучан. Я шукав те, на що у мене вистачить ресурсів: часу, грошей, досвіду та умінь. Таким проектом став сайт для обговорення якості і свіжості продуктів у супермаркетах і продуктових магазинах Луцька", – розповів він.

До того ж влітку хлопець отримав статус "місцевого експерта Google", і тепер оцінює роботу луцьких закладів для цієї корпорації.

Над розробкою платформи студент працював сам, оскільки вже 2 роки цим займається. На домен і хостинг він витратив власних 300 гривень.


Довідка:

Домен – частина простору ієрархічних імен мережі інтернет, що обслуговується групою серверів доме́нних імен (DNS-серверів) та централізовано адмініструється.

Хостинг послуга, що включає надання дискового простору, підключення до мережі та інших ресурсів для розміщення фізичної інформації на сервері, що постійно перебуває в мережі.


Сайт у користуванні простий: має мінімальну кількість категорій. Тут лучани мають змогу оцінити якість продуктів у будь-якому супермаркеті Луцька. Голосувати можна один раз на добу, додавши при потребі коментар, також можна залишати фото та відео зіпсованої продукції на прилавках.

До прикладу, гіпермаркет "Там-Там", що на проспекті Соборності, 43, за 7 днів отримав оцінки "добре" – 58 % і "задовільно" – 42 %.

Він же у рейтингу найкращих супермаркетів, який теж є на порталі, – лідер.


Крім того, на сайті буде можливість переглянути і порівняти ціни на продукти в різних супермаркетах міста. Розділ запрацює згодом.

Автор проекту каже, що сайт максимально адаптований до мобільних пристроїв, тому його мобільної версії не буде. Петро Шутяк впевнений, що публічне обговорення проблеми наблизить момент її вирішення.

"Через певний час, коли сайт набуде публічного резонансу, супермаркети не зможуть просто і тупо ігнорувати масові скарги своїх споживачів. Приклад з життя: нещодавно у супермаркеті купили цукерку з черв'ячками. Я від такої інформації був у шоці, і ще раз пересвічився: сайт неймовірно потрібен Луцьку", – зазначив він.

Хлопець сподівається, що через 10 років платформа стане міжнародною і приноситиме користь максимальній кількості людей.

"Якщо говорити про найближче минуле (півроку), то сайт має стати одним із найбільших і найкорисніших онлайн-платформ Луцька", – каже Петро Шутяк.

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook.
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Луцьк
Опубліковано:
23.10.2016 12:00
Переглядів4745
Коментарів1
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
19:21
24.10.2016
Татьяна
Очень тупо ведет себя новое руководствоТам_Тама,все только под себя,аренду повышают,парковку повысили уже,мы должны бороться за каждого клиента.
останні новини
18-10-2017 17-10-2017
Вибір редактора

Рейтинг