Поділитись:

Українці масово ремонтують старі ґаджети

П'ятниця, 18 листопада 2016, 21:27
Українці масово ремонтують старі  ґаджети

Різкий стрибок курсу валют зробив всі ґаджети відчутно дорожче, тож клієнтів у продавців нового товару зменшилось.

Замість того, щоб в разі несправності девайса купляти новий, багато хто несе їх в сервісні центри (СЦ) або дістає і доводити до пуття застарілі моделі, – повідомляє UBR.

Попит на послуги сервісних центрів за останній квартал зріс приблизно на 15-20%.

ЩО ЛАМАЄТЬСЯ НАЙЧАСТІШЕ

Влітку смартфони частіше "топлять", а взимку майстри готуються рятувати техніку від механічних пошкоджень сенсорів, дисплеїв і корпусних частин. Причина тому – ожеледиця. Але найчастіше мобільні телефони просто "відживають" своє. При цьому найрідше ламаються мікрофони і динаміки, а також виходять з ладу кнопки.

У різних брендів є свої "хворі місця", які іноді можуть бути властиві навіть певним моделям і серіям.

Серед смартфонів, які ламаються і розбиваються найчастіше, майстри називають такі бренди:

  • Lenovo;
  • LG;
  • Samsung;
  • HTC;
  • Apple.

"У статистиці частоти поломок важливою є поширеність конкретної марки в Україні і те, наскільки сам користувач дбайливо ставитися до свого девайсу. Найчастіше ламаються, звичайно, бюджетні моделі, оскільки якість збірки у них нерідко залишає бажати кращого", – зауважив головний інженер з ремонту портативної техніки СЦ "Технарі" Денис Барах.

Якщо говорити про найбільш поширені проблеми всіх брендів, то це, в першу чергу, вихід з ладу роз'ємів (зарядного пристрою, сім-коннектора), неможливість увімкнути телефон, збій програмного забезпечення, тріщини екрану тощо.

КОЛИ КРАЩЕ КУПУВАТИ НОВИЙ ТЕЛЕФОН

Крім сезонного чинника, на ринку сервісного обслуговування присутній також і "районний" – чим заможнішими район, тим дорожчі моделі приносять клієнти.

Відновлення старих телефонів не завжди доцільне, оскільки вартість комплектуючих може перевищувати ціну на апарат на момент покупки. На рішення клієнта щодо заміни впливає безліч факторів: різниця в ціні між ремонтом і купівлею нового пристрою, звичка, наявність вкрай необхідної інформації тощо.

Дорожнеча в післягарантійному (платному) обслуговуванні, яка часто робить ремонт недоцільним, стосується, перш за все, брендів Sony, Samsung і iPhone. Так, при придбанні смартфонів цих брендів, покупець отримує модний ґаджет, але якщо постане питання про платну заміну великих і складних комплектуючих (дисплейний модуль, системна плата), то простіше придбати новий пристрій.

СКІЛЬКИ КОШТУЄ РЕМОНТ

Що стосується середніх цін на сервісні послуги, то вони практично не змінилися з минулого року. Чого не скажеш про вартість комплектуючих, ціни на які безпосередньо прив'язані до курсу валют. І якщо раніше заміна сенсорних панелей стартувала від 350 грн, то зараз – від 650 грн.

Тарифи на усунення найпоширеніших поломок наступні:

  • Заміна екрану - 350 грн:
  • Перепрошивка - 250 грн;
  • Ремонт роз'єму зарядки - 350 грн;
  • Ремонт материнської плати - 600 грн;
  • Чистка від залиття (потрапляння вологи або рідини) - 500 грн.

Разом з тим, вартість екранів дуже різна: від 400 грн до 15 тисяч грн, залежно від "топів" конкретної моделі.

Майстри сервісних центрів стверджують, що вартість послуг залежить від курсу іноземної валюти, а також від доходів людей. Проте більшість дотримуються думки, що чим дорожче обходитиметься новий девайс в магазині, тим більше охочих буде відновити свої старі або поламані мобільні телефони.

Надрукувати
мітки:
коментарів