Оприлюднили рейтинг найвпливовіших брендів світу

Найвпливовішим брендом у світі став Walt Disney. У цьому йому допоміг касовий успіх сьомого епізоду космічної саги "Зоряні війни: Пробудження сили".

Про це стало відомо з дослідження консалтингової компанії Brand Finance, - інформує ТСН.

Бренд "Зоряних воєн" був оцінений експертами в 10 мільярдів доларів. Новий фільм заробив один мільярд доларів за рекордно короткий час в прокаті, а іграшки роботів R2-D2 C-3P0, випущені Disney, принесли ще 700 мільйонів доларів. Бренд Walt Disney в цілому оцінений в 31 мільярд доларів. На другому місці опинився виробник іграшок Lego, а третю позицію посіла косметична компанія L'oreal.

Крім того, у першій десятці - консалтингові компанії PwC і McKinsey, виробник спортивних товарів Nike, косметичних товарів johnson's, компанія Coca-Cola, телеканал NBC і пошуковик Google.

Найдорожчим брендом знову визнана компанія Apple: вартість її бренду оцінили в 145,9 мільярда доларів, на другому і третьому місці – Google з 94,1 мільярда доларів і Samsung з 83,1 мільярда доларів.

За даними Brand Finance, минулого року сильну позицію зайняли китайські бренди, наприклад, додаток WeChat, кількість користувачів якого за минулий рік зросла на 40% і зараз перевищує 650 мільйонів осіб, причому 70 мільйонів із них перебувають за межами Китаю. В результаті вартість цього бренду підскочила відразу на 83% до 6,5 мільярда доларів

Водночас Volkswagen через "дизельний скандал" оппинився в числі головних невдах минулого року, вартість цього бренду знизилася відразу на 12 мільярдів доларів до 18,9 мільярда доларів.

* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Світ
Опубліковано:
01.02.2016 20:33
Переглядів540
Коментарів0
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
останні новини
18-11-2017 17-11-2017
Вибір редактора

Рейтинг