Поділитись:

Apple довела, що лише у них має бути фрукт логотипом

Субота, 29 квітня 2017, 20:10
Юристи Apple переконали Європейське патентне відомство, що тільки вони мають право використовувати фрукти як логотип.

Про це повідомляє Еспресо.

Компанія Apple довела, що зображення надкушеного яблука так міцно закріпилося в головах населення саме за її продукцією, що логотип з іншим фруктом в тому ж сегменті ринку може нести помилкові асоціації і ввести споживачів в оману.

Вона звернулася до Європейського патентного відомства через те, що компанія Pear Technologies хотіла використовувати надкушену грушу на своєму логотипі.

"Очевидно, що груші - не яблука. Однак лого у вигляді груші, особливо з урахуванням його абстрактної форми, м'яким силуетом і витягнутим держаком у верхньому кутку викликає чіткі асоціації з відомим лого Apple. Іншими словами, груша - настільки ж гарна як і яблуко, ось на що натякає споживачам Pear Technologies своїм логотипом", - зазначили у Європейському патентному відомстві.

Раніше Apple вдалося протистояти іншій реєстрації товарного знака компанії Pear Technologies у вигляді груші, який був ще менш схожий з яблуком.

Надрукувати
мітки:
коментарів
25 березня 2024
22 березня 2024
19 березня 2024
15 березня 2024
06 березня 2024
05 березня 2024
29 лютого 2024
23 лютого 2024
20 лютого 2024
29 січня 2024