Apple довела, що лише у них має бути фрукт логотипом

Юристи Apple переконали Європейське патентне відомство, що тільки вони мають право використовувати фрукти як логотип.

Про це повідомляє Еспресо.

Компанія Apple довела, що зображення надкушеного яблука так міцно закріпилося в головах населення саме за її продукцією, що логотип з іншим фруктом в тому ж сегменті ринку може нести помилкові асоціації і ввести споживачів в оману.

Вона звернулася до Європейського патентного відомства через те, що компанія Pear Technologies хотіла використовувати надкушену грушу на своєму логотипі.

"Очевидно, що груші - не яблука. Однак лого у вигляді груші, особливо з урахуванням його абстрактної форми, м'яким силуетом і витягнутим держаком у верхньому кутку викликає чіткі асоціації з відомим лого Apple. Іншими словами, груша - настільки ж гарна як і яблуко, ось на що натякає споживачам Pear Technologies своїм логотипом", - зазначили у Європейському патентному відомстві.

Раніше Apple вдалося протистояти іншій реєстрації товарного знака компанії Pear Technologies у вигляді груші, який був ще менш схожий з яблуком.

* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Світ
Опубліковано:
29.04.2017 20:10
Переглядів958
Коментарів0
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
останні новини
21-10-2017 20-10-2017
Вибір редактора

Рейтинг