Науковці вважають хворобою надмірну любов до селфі

Середа, 20 грудня 2017, 19:31

У медичному журналі International Journal of Mental Health and Addiction опублікували результати дослідження, автори якого припустили, що надмірна любов до селфі – повноцінне психічне захворювання.

Про це інформує Громадське з посиланням на іноземні ЗМІ.

До таких висновків науковці дійшли після вивчення поведінки кількох сотень людей, які погодилися пройти інтерв'ю з психологами. Для опису розладу вчені використовували термін "селфітіс".

Типовий хворий "селфітісом" – це невпевнена у собі людина, яка гостро відчуває брак уваги. Вчені також виділили три стадії захворювання "селфітісом": гранична стадія (зйомка щонайменше трьох селфі на день без обов'язкової публікації знімків в соцмережах); гостра стадія (публікація від трьох до п'яти селфі щодня); хронічна стадія (регулярна зйомка селфі і публікація від шести фотографій за день).

"Сподіваємося, що тепер, коли факт існування подібного захворювання, схоже, доведений, будуть проведені подальші дослідження. Вони допоможуть нам краще зрозуміти, як така нав'язлива поведінка виникає і що ми можемо зробити, щоб допомогти людям, які схильні до цього найбільше", – заявляють учені.

Дослідники також розповіли, що термін "селфітіс" – не їхня вигадка. У 2014 році його використовували у фейковій новині, яка широко розійшлася у медіа та соціальних мережах. У ній стверджувалося, що Американська психіатрична асоціація нібито офіційно визнала надмірну любов до селфі психічним захворюванням. Насправді ніякого дослідження з цього приводу не проводили. Однак вчені вирішили, що "селфітіс" – все ж найбільш вдала назва для описуваного розладу, і вирішили використовувати цей термін у своїй роботі.