Передвиборчий маркетинг Дональда Трампа

Цей кандидат на пост президента США вміє дивувати, справлятися з конкурентами і опинятися в потрібному місці в потрібний час.

Виступ Дональда Трампа під час передвиборчого супервівторка визнали приголомшуючим навіть ті, кого складно назвати його прихильниками. З цієї промови можна винести, як мінімум, п'ять уроків маркетингу, які варто застосовувати для розвитку будь-якого бренду або бізнесу. Про це пише "UBR".

Дивуйте

Незвичайними вчинками нас зазвичай дивують зірки (та ж Леді Гага в м'ясному плаття), але ці методи працюють і в політиці. Оригінальні і навіть шокуючі коментарі Трампа про жінок, іноземних союзниках, Мексиці і Папі Римському зробили свою справу - залучили до його персони увагу громадськості.

Краще безкоштовно

Трамп витратив чи не найменше інших кандидатів на рекламу. У той час як інші "пропалюють" бюджети на піар, Трамп заробляє увагу преси своїми висловлюваннями і поведінкою. Журналісти просто не можуть не надрукувати його чергове висловлювання. Популярність прийшла до нього практично безкоштовно.

Спрощуйте

Ще ніколи в історії виборів президента США кандидат не отримував стільки підтримки при такому маленькому рівні обіцянки. Якщо коротко, то Трамп обіцяє блокаду Мексики, поліпшення охорони здоров'я, скорочення податків, створення мільйонів робочих місць, закінчення нелегальної імміграції і звичайно, повернення Америці статусу великої країни. Якщо придивитися, то можна помітити, що Трамп просто повторює затерті істини, не заглиблюючись в деталі.

Опиніться в потрібному місці

Експерти відзначають, що Трамп виграє і подобається виборцям не тому, що він пропонує вирішення важливих проблем. А тому, що він вибрав ідеальний час для висунення своєї кандидатури. Щоб зрозуміти це, достатньо проаналізувати позиції республіканської партії, а також звернути увагу на відсутність в ній керівництва, позиції та ініціативи.

Відрізняйтеся від конкурентів

Дональд Трамп дотримується образу політичного хулігана. Тим не менш, він надзвичайно успішний і вміє займати правильні позиції щодо конкурентів. Оскільки Трамп не політик, у нього немає політичних рекордів, яке потрібно захищати і підтверджувати, тому він може активно брати участь у конкурентній боротьбі. Увага ЗМІ проковане тільки до нього, а конкуренти, тим часом, намагаються отримати хоч трохи ефірного часу.

Трамп на своєму прикладі доводить, що ці маркетингові стратегії працюють на просування бренду і дають непогані результати.

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook.
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Світ
Опубліковано:
07.03.2016 16:00
Переглядів650
Коментарів0
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
останні новини
Вибір редактора

Рейтинг