Lacoste тимчасово відмовилася від логотипа із крокодилом
Французький бренд Lacoste об'єднався з Міжнародним союзом охорони природи (International Union for Conservation of Nature (IUCN) для створення лімітованої колекції на підтримку видів тварин, що зникають.
До колекції увійшло десять білих поло, на яких традиційний логотип бренду – зелений крокодил –замінений зображеннями тварин, які перебувають на межі зникнення, – пише "Новое время".
Усього випущено 1775 поло, при цьому кількість кожного виду сорочки відповідає популяції тварини, яка зображена на ній. Наприклад, світова популяція північних тонкотілих лемурів налічує 50 особин – таким же тиражем випущено поло із зображенням цього виду.
Крім лемура, колекція Lacoste присвячена таким тваринам, як суматранський тигр, каліфорнійський кондор, анегадська ігуана, саола, східний чорний номаскус, яванський носоріг, какапо, бірманська кровельна черепаха і каліфорнійська морська свиня.
Усі гроші від продажу лімітованої колекції підуть на захист видів тварин, що зникають.
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
Скільки коштує помити вікна у Луцьку перед Пасхою
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти