Поділитись:

Бідні люди більше п'ють

Вівторок, 03 квітня 2018, 07:00

Алкоголь дорогий. Якщо ви хочете організувати велику вечірку, алкогольні напої з'їдять велику частину вашого бюджету. Звичайно, якщо ви не любите "тверезі" вечірки - це допоможе вам заощадити багато грошей. Проте не можна сказати, що алкоголь це тільки для багатих людей. Насправді, вчені з університетів Единбурга та Глазго виявили, що найбідніші люди найбільше постраждали від доступного місцевого алкоголю.

Як пише Technology.org, багато країн світу роблять величезні зусилля для зменшення споживання алкоголю. Це велика проблема, але рішення є мінімальними. Проте деякі дослідження показують, що зростаюча економіка природним чином знижує споживання алкоголю, коли зміцнюється середній клас. Тим часом люди з низьким рівнем доходу є тими, хто найбільше страждає від наявності алкоголю. Інакше кажучи, ті люди, які заробляють більше, менш імовірно, будуть пити надто багато тільки тому, що алкоголь є доступним. Тим часом кількість питущих серед бідних людей зростає з урахуванням наявності доступного місцевого алкоголю.

Чому це так? Вчені кажуть, що бідніші люди проводять більше часу в своїй місцевості. Вони більше залежать від цього. Вони не можуть подорожувати, деякі з них навіть не мають робочих місць. І їм більше нічого не залишається, як тільки пити.

Вчені дослідили дані про щільність алкогольних напоїв у містах та містечках Шотландії за даними національного опитування охорони здоров'я, в якому взяло участь понад 28 000 чоловік. Потім вони порівнювали споживання алкоголю з рівнем доходу та виявили, що бідні люди більш вразливі до наявності алкоголю в їхньому регіоні. Вчені кажуть, що цю проблему потрібно вирішити, оскільки кампанії, що зосереджені виключно на поведінці споживачів, не працюють.

Зниження доступності алкоголю є запорукою вирішення цієї проблеми. Не потрібно бути генієм, щоб побачити, що надання цим людям альтернативи приведе до поліпшення ситуації.

Можливо, тому що ці проблеми локальні, громади повинні спробувати вирішити їх? Або, можливо, кампанії не повинні зосереджуватися безпосередньо на споживанні алкоголю, а навпаки, приділяти більше уваги освіті та місцевому економічному розвитку? Вчені та політики мають відповісти на ці питання.

Надрукувати
мітки:
коментарів