Як відомі світові бренди змінили свої логотипи в 2015 році

У 2015 році чимало відомих компаній наважилися на створення нового логотипу. Причини для таких рішень різні, але мета одна – підкреслити унікальність бренду, викликати прихильність споживачів, заявити про себе як про лідера, якому можна довіряти.

Рейтинг найкращих логотипів 2015 року зібрав сайт "Koloro".

***

Google

Ларрі Пейдж (розробник пошукової системи та засновник "Google") заявив про те, що "Google" – компанія, яка динамічно розвивається і ніколи не прагнула до консерватизму. Слова були підкріплені діями, адже громадськість змогла оцінити новий логотип, який відрізняється від попереднього шрифтом, а також кольоровою гамою. Літери більше нагадують друковані, а не письмові, ніяких зайвих витків, штрихів і ліній. Відтінки стали м'якшими. Всесвітньо відомий напис тепер має схожість з логотипом компанії "Alphabet". І це не випадково, адже вона є новою корпорацією, створеної "Google".

Facebook

Вперше за десять років легендарна соціальна мережа вирішила провести ребрендинг логотипу. Таке рішення було пов'язане з тим, що, на думку дизайнерів компанії, старий логотип був не зовсім адаптований до мобільної версії, адже ще десять років тому, більшість користувачів заходили в мережу зі стаціонарних комп'ютерів. Зараз, напис з назвою мережі, має більш витончений вигляд – шрифт став набагато тоншим, літери округлилися. Як стверджують в компанії, така версія буде краще сприйматися в першу чергу тими, хто заходить на сайт з мобільних пристроїв, а таких користувачів близько 85 %.

HewlettPackard

Всесвітньо відомий виробник техніки для друку здивував новим логотипом: замість звичних букв HP на нових пристроях незабаром можна буде побачити логотип у вигляді білого чотирикутника із зеленим обрамленням і напис Hewlett Packard Enterprise. Президент НР Мег Уїтмен пояснила, що новий логотип –результат змін в структурі компанії, яка розділилася на дві частини: HP Inc і HP Enterprise. Вона підкреслила, що в слові Hewlett з'єднані дві останні букви, що означає комунікацію і тісну співпрацю між виробником і клієнтами.

Renault

У зв'язку з виходом рекламної кампанії мінівена "Espace" компанія вирішила оновити логотип і слоган. Всі елементи бренду стали більш емоційними, експресивними. Сьогоднішній слоган "Енергія життя", ніби підштовхує споживача до активності, до дій. Попередні слогани були більш спокійними, наприклад, "Автомобілі для життя", "Керуй змінами". Значним змінам піддався і логотип виробника – він став більш сучасним і суворим. Ромб змінив відтінки, трансформувався шрифт – літери стали більш об'ємними.

KFC

У 2015 році один з найпопулярніших фаст-фудів світу "KFC" оновив фірмовий стиль. Змінилося все, починаючи з логотипу, і закінчуючи упаковкою, в якій подаються готові страви. Клієнтам, як і раніше весело усміхається Полковник Сандерс, засновник всесвітньо відомої мережі, проте червоний фон змінений на білий. В основі дизайну упаковки – старий стиль, який раніше використовувався тільки в закладах Нью-Йорка.

Lenovo

Китайська компанія-виробник комп'ютерної техніки зважилася на створення незвичайного логотипу. Новий шрифт став більш читабельним, а простір навколо нього тепер можна застосовувати з користю – зробити його кольоровим, додати відповідний фон. Якщо раніше в фірмовому стилі компанії переважали чорний, сірий і червоний кольори, то зараз до них додалися зелений, синій, рожевий і помаранчевий. Використання всіх кольорів веселки відмінно поєднується з надихаючим слоганом: "Ніколи не стій на місці".

Electrolux

Новим логотипом і фірмовим стилем порадував найбільший виробник побутової техніки. Перед творцями стояло непросте завдання – зберегти існуючу з 1962 року концепцію дизайну – напис з назвою і графічний елемент-символ бренду, в той же час підкреслити новизну і сучасність компанії. Спеціально для цього був створений унікальний шрифт. Злегка змінився відтінок напису, який став більш м'яким.

Opera

Компанія "Opera Software" змінила назву, прибравши друге слово, оновивши логотип. Новий дизайн акцентує увагу споживача на літері "О", яка символізує вхід у віртуальний простір, в якому користувач може знайти все, що шукає. Оновлений браузер – це світ інформації, спілкування, можливостей і відкриттів. У компанії вважають, що таким буде сприймати його аудиторія після оновлення дизайну. Представники "Opera" також роз'яснили, чому компанія тепер називається одним словом. За їхніми словами, виробник займається не тільки розробкою програмного забезпечення, слід відзначити, що асортимент продукції, що виготовляється значно розширився з часів заснування компанії в 1995 році.

Johnnie Walker

Бренд шотландського віскі став більш впізнаваним. У це вірять творці логотипу – вони додали до образу "денді" невеличкі деталі. Наприклад, у "модника" з'явилися риси обличчя, що надають йому ще більшої індивідуальності, чіткіше підкреслені елементи одягу. У компанії заявили, що головна мета нововведення – "освіжити" бренд, адже образ аристократа, а саме цей клас є основним споживачем напою, повинен бути продуманий до дрібниць.

* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Світ
Опубліковано:
09.04.2016 13:15
Переглядів3507
Коментарів0
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
останні новини
20-10-2017 19-10-2017
Вибір редактора

Рейтинг