Сім корпоративних принципів "Google": несправедлива зарплата та увага до дрібниць

За дев'ять років своєї роботи в "Google" Ласло Бок, який рулить всіма людськими ресурсами компанії, отримав більше сотні нагород за свої практики найму.

Нещодавно він підсумував весь свій досвід і знання в бестселері " Робота рулить! Інсайти зсередини Google, які змінять те, як ви живете і керуєте ". Деякі зі своїх ідей він обговорив з колумністом "TechCrunch".

Найкраще з наймом справляються комітети, а не окремі менеджери

Більшість людей переоцінюють свої навички інтерв'ювання .В результаті співбесіда перетворюється у вправу по упередженості, в ході якої інтерв'юер, сам того не розуміючи, намагається знайти підтвердження висновків, які він вже зробив.

Завдання комітетів у Google - підтримувати якість найму на високому рівні .Їхні рішення не обговорюються.

Уникайте питань із розряду "підловив "

Статистичні дані "Google" показують, що питання на логіку не дозволяють виявити потенційну продуктивність кандидата.У цьому плані краще працюють структуровані інтерв'ю.

Якщо інтерв'юера цікавить те, як кандидат справляється зі складнощами, логічніше поставити запитання :"Наведіть приклад важкої проблеми, яку ви вирішили".А потім заглибитися в деталі. Такого роду питання набагато ефективніше пророкують те, наскільки добре може працювати кандидат.

Не забувайте, яким було ваше життя до того, як ви стали менеджером

Коли ви стаєте менеджером, то забуваєте,як сильно можуть дратувати простого співробітника вічні цінні вказівки керівника.Начальники хочуть, щоб робота була зроблена .Через це вони часто втручаються туди, куди не треба . Якщо ти хороший управлінець, то, очевидно, вже найняв виконавчого, компетентного, мотивованого спеціаліста, який виконає роботу без твого втручання.

Вдосконалюватися потрібно поступово

Менеджери, які хочуть удосконалюватися, повинні починати з чогось маленького – складової чогось великого .У такому підході є ряд переваг. По-перше, вивчивши нову навичку , ви відразу починаєте її застосовувати і відточувати . А по-друге, негайно отримуєте фідбек і можете по необхідності скорегувати курс вдосконалення себе.Так навчання проходить ефективніше.

Приділяйте увагу дрібницям

Дрібниці сильно впливають на культуру компанії.Приймаючи рішення, яке здається несуттєвим, задумайтеся, чим воно може бути небезпечним. Якщо ви не приберете крихти з робочого столу після ленча або грюкнете дверима, виходячи з бухгалтерії, як це позначиться на атмосфері в колективі?

Зарплата не повинна бути справедливою

Таланти розподіляються неоднорідно, те ж саме стосується і зарплат .Звичайна система оплати праці грунтується на помилковому принципі справедливості, тому високооплачувані і низькооплачувані співробітники в рамках цієї системи мало чим відрізняються один від одного.

У "Google" принципово інший підхід : розмір зарплати в компанії безпосередньо залежить від ступеня обдарованості співробітника. І це нормально, коли одному співробітнику дістається 10 000 доларів в акціях, а іншому - 1 мільйон доларів.

Контрпропозиції – нездорова штука

"Google" не робить контрпропозицій (це коли конкурент переманює співробітника на більш високу зарплату, а поточний роботодавець намагається "перебити" пропозицію - ред .) , заохочуючи тим самим неправильних співробітників. Гарного компенсаційного пакета повинно бути достатньо, щоб утримати найкваліфікованіших співробітників в компанії.

Джерело:"hr-portal".

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook.
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Світ
Опубліковано:
10.04.2016 12:30
Переглядів908
Коментарів0
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
останні новини
Вибір редактора

Рейтинг