Який матч Євро-2016 став найрейтинговіший серед української аудиторії
Директор телеканалів "Футбол 1/2" Олександр Денисов розповів, які поєдинки Євро-2016 найбільше привернули увагу українських глядачів.
Про це пише Футбол 24.
"Природно, що найвищі показники були у матчів нашої збірної. Перший поєдинок Німеччина – Україна подивилося близько 9 мільйонів українців. Другий з Північною Ірландією – більше 7 мільйонів, а третій проти Польщі – більше 6 мільйонів. Однак добре дивилися й інші матчі Євро-2016. Наприклад, матч Англія – Росія подивились більше 6 мільйонів вболівальників. Добре дивилися поєдинки за участю Франції, Німеччини, Італії, Польщі, Португалії, Уельсу. Два півфінали бачили більше 10 мільйонів глядачів, фінал Євро – близько 8 мільйонів українців.
Уваги до європейської першості, у порівнянні з Мундіалем 2014 року, було вдвічі більше. Це можна пояснити тим, що нашому глядачу ближчий європейський футбол. Також не можна не врахувати, що виступала наша збірна", – зазначив Денисов.
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?