В Україні почали штрафувати за неякісне електропостачання

Українці мають можливість отримувати компенсацію за неякісні послуги з електропостачання.

Порядок забезпечення стандартів якості послуг з електропостачання, затверджений постановою НКРЕКП від 18.10.2016 № 1841, набув чинності 12 січня, – повідомляє прес-служба відомства.

Порядок розробили задля захисту прав споживачів, яким надаються послуги з електропостачання неналежної якості, стимулювання ліцензіатів до підвищення рівня якості послуг та відповідає практиці європейських країн.

У документів визначили стандарти якості надання послуг, встановили процедуру надання та розміри компенсацій споживачам за неякісне електропостачання.

"Це дуже важливе рішення, яке надасть можливість споживачам нарешті отримати компенсацію за неякісні послуги з електропостачання. Регулятор і в подальшому буде піклуватися на рівні споживача про їхні інтереси та робити все можливе для їх захисту", – зазначив голова НКРЕКП Дмитро Вовк.

Розмір компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання

Тип послуги

Стандарт

Розмір компенсації (без ПДВ), грн

З дня набрання чинності Порядком до 31.12.2017

З 01.01.2018

Надання договору про приєднання та технічних умов, у т. ч.:

для стандартного приєднання

5 робочих днів

100

200

без необхідності їх узгодження з власником (користувачем) магістральних інженерних мереж (приєднання, яке не є стандартним)

15 робочих днів

100

200

у разі необхідності їх узгодження з власником (користувачем) магістральних інженерних мереж (приєднання, яке не є стандартним)

30 робочих днів

100

200

Підключення електроустановки замовника до електричних мереж (стандартне приєднання), у т.ч.:

без потреби припинення електропостачання інших споживачів

5 днів

100

200

у разі потреби припинення електропостачання інших споживачів

10 днів

100

200

Підключення електроустановки замовника до електричних мереж (приєднання, яке не є стандартним), у т.ч.:

без потреби припинення електропостачання інших споживачів

5 днів

200

400

у разі потреби припинення електропостачання інших споживачів

10 днів

200

400

Підключення електроустановок споживача після відключення (крім населення)

5 робочих днів

100

200

Відновлення електропостачання споживача після усунення порушень і оплати споживачем заборгованості, витрат на повторне підключення та збитків, завданих енергопостачальнику (для населення), у т.ч.:

у містах

3 робочі дні

100

200

у сільській місцевості

5 робочих днів

100

200

Відновлення електропостачання після перерви в електропостачанні

24 години

100

200

Надання на розгляд проекту договору про постачання електричної енергії, у т.ч.:

для споживачів (крім населення) із приєднаною потужністю до 150 кВт

7 робочих днів

50

100

для споживачів (крім населення) із приєднаною потужністю 150 кВт та більше

14 робочих днів

100

200

Технічна перевірка розрахункових засобів обліку (крім населення)

20 днів

100

200

Письмове звернення споживача

місяць

100

200

Проведення експертизи приладу обліку (для населення)

20 днів

100

200

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook.
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Україна
Опубліковано:
17.01.2017 14:17
Переглядів397
Коментарів0
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
останні новини
Вибір редактора

Рейтинг