В Україні зріс обсяг ринку медійної інтернет-реклами

Обсяг українського ринку медійної інтернет-реклами у 2016 році виріс на 38 %.

Про це повідомляє РБК-Україна.

За підсумками минулого року, обсяг ринку медійної інтернет-реклами в Україні становив 1,784 млрд гривень, збільшившись на 38 % порівняно з 2015 роком. Про це свідчать результати дослідження Інтернет асоціації України (Інау).

Частка прямих продажів на цьому ринку становила 47 %. Найбільший сегмент (51,2 %) зайняла банерна реклама. Цей вид реклами є лідером також в мобільній рекламі, займаючи частку 19 %.

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook.
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Україна
Опубліковано:
15.02.2017 19:32
Переглядів293
Коментарів0
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
останні новини
Вибір редактора

Рейтинг