"Нова пошта" змінює правила зберігання посилок

Компанія "Нова пошта" переглянула умови надання послуги "Зберігання".

Зважаючи на те, що більшість відділень компанії працює 6 днів на тиждень, включно з суботами, з 26 квітня 2017 року ця послуга передбачатиме зберігання відправлення без додаткових платежів протягом 5 робочих днів відділення з дня його прибуття на відділення, – повідомляє прес-служба компанії.

Дні зберігання будуть рахуватися за такими правилами:

  • неділя – не рахується,
  • святковий день – не рахується,
  • неробочий день відділення – не рахується,
  • робочий день відділення (окрім неділі, неробочих та святкових днів) – рахується

До слова, послуга передбачає зберігання відправлення у відділенні компанії "Нова пошта" 25 (двадцять п'ять) робочих днів із дня надходження.

Перші 5 днів посилки зберігають безплатно, із 6 дня нараховується плата.

* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Україна
Опубліковано:
21.04.2017 17:50
Переглядів10742
Коментарів2
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
15:05
22.12.2017
Анастасія
Мою посилку від якоі я відмовилася тримали аж 20 днів на пошті і весь час мені телефонували працівники нової пошти що посилка вже прийшла прийдіть і заберіть. Це дурдом невже не можна посилку відразу відправити, а не тримати її платно.
10:25
13.05.2017
Леонід
Відправив товар покупцеві. Він подивився і не захотів його брати. Здоровий глузд підказує, відправте назад. Але ні! Приходить СМС, що товар не забрав покупець і він знаходиться на платному зберіганні. Від такої дурі в мене не немає слів, що сказати.
останні новини
20-02-2018 19-02-2018
Вибір редактора

Рейтинг