Поділитись:

Заборона авто на єврономерах: варто чи ні

Субота, 27 травня 2017, 13:35
Заборона авто на єврономерах: варто чи ні

Чим більше людей в Україні їздять на автомобілях з іноземними номерами, тим сильніший стимул легалізувати все це.

Таку думку висловив виконавчий директор Центру соціально-економічних досліджень CASE Україна Дмитро Боярчук, – інформує "Новое время".

Нагадаємо: перебуваючи у Луцьку, Президент України Петро Порошенко пообіцяв взятися за вирішення питання автомобілів з іноземною реєстрацією на території України та підготувати зміни до законодавства.

На думку Дмитра Боярчука, це добре, коли люди можуть дозволити собі купувати автомобілі за їхньою реальною вартістю, не переплачуючи.

"Акцизи та ці платежі не наповнюють бюджет. Про ці цифри навіть не варто говорити. Вони фактично заборонні. Тобто майже ніхто такі автомобілі не завозить. Але ідея ініціативи в тому, щоб стимулювати внутрішній попит. Є достатньо впливові люди, які зацікавлені в тому, щоб купували їхню продукцію. Тому це більше заборонний механізм. Що вже не є цивілізовано", – зазначив він.

У сусідніх з Україною країнах (Росія, Молдова, Білорусь, Польща) автівки значно дешевші.

"Чому українці повинні платити незрозуміло за що. Нам не пощастило, що у нас є автопром. Я не знаю, чи цілеспрямовано дали можливість розповзтися цій тенденції – використовувати авто на європейських, часто литовських номерах, але це позитивно. Що більше людей, які їздять на таких автомобілях, то сильніше стимул просто легалізувати все це. До цього ми мали дійти вже давно: прибрати всі обмеження – доплати, акцизи для розмитнення автомобілів, щоб вони були у нас такі ж, як в Європі, куди ми йдемо", – вважає Дмитро Боярчук.

Головний позитив від таких змін був би у тому, що автомобілі стануть доступніші. Якщо в Україні купити іномарку, навіть зношену, коштує 15 тисяч доларів США, то в Євросоюзі, у тій же Литві, – це 2-3 тисячі доларів США.

Надрукувати
мітки:
коментарів